فوتبال ایران

کنایه سنگین کامیابی نیا به استقلال: جام را هفته آخر می دهند!

به گزارش دیلی فوتبال؛ کمال کامیابی نیا هافبک تیم پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرام به رقیب دیرینه سرخپوشان یعنی استقلال کنایه زد و نوشت: جام را هفته آخر می دهند!

پس از شکست پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان و ۶ امتیازی شدن اختلاف با استقلال صدرنشین، بازیکنان این تیم با انتقاد تند مواجه شدند که هرکدام به نحوی سعی در دلجویی از هواداران داشته اند؛ کمال کامیابی نیا کنایه در اینستاگرام را انتخاب کرد.

کامیابی نیا در پست اینستاگرامی اش نوشت:

ابتدا بابت نتیجه روز گذشته از همتون عذرخواهی می‌کنم و صادقانه میگم که هم من و هم تک تک اعضای تیم مطمئنم که بیشتر از همه بابت این موضوع ناراحت هستیم.

با این حال تنها قولی که میتونم بدم و تو پنج فصل اخیر هم روی این قول استوار موندیم تلاش و مبارزه برای خوشحالی شماست. ۹ هفته باقی مونده و به تک تک هواداری عزیزمون که همیشه با انرژی مثبت‌شون بزرگترین دلگرمی ما بودند، این قول رو میدم که با بالاترین حد توان بجنگیم. مطمئن باشید که قهرمان تیمیه که هفته آخر صدرنشین جدول باشه.

۹ فینال نه، ۹ جنگ بزرگ در پیش داریم؛ از همین ثانیه برای تک تک این بازی‌ها مردونه می‌جنگیم و همونطور که تا به امروز هیچ چیزی کم نگذاشتیم باز هم تلاش می‌کنیم و می‌دونیم که شما هم بیشتر از ما به قهرمانی عادت دارید. اینکه رتبه دوم جدول هم برای شما آزار دهنده است نشون دهنده همین میل بزرگ همگی ما به بردن و قهرمانی پیاپی هستش. پس یا علی می‌گیم و میریم برای یک مبارزه ۹ گانه تا سکوی قهرمانی.

اینستاگرام کمال کامیابی نیا
کنایه سنگین کامیابی نیا به استقلال: جام را هفته آخر می دهند!

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *