فوتبال ایران

افشاگری محسن خلیلی از جذب جونیور توسط کالدرون

به گزارش دیلی فوتبال؛ محسن خلیلی با اشاره به روند جذب بازیکن پرسپولیس در ابتدای این فصل، گفت:

باشگاه پرسپولیس چند گزینه داخلی و خارجی را به گابریل کالدرون پیشنهاد داد. کالدرون هم خودش نفرات زیادی را معرفی کرد که قیمت خیلی‌ها بالا بود و یا قرارداد داشتند و امکان جذب آن‌ها نبود. حتی لیست بازیکنان مدنظر کالدرون از طریق دستیارش به من هم ارسال می‌شد.

وی ادامه داد:

جونیور براندائو را خود کالدرون اصرار به جذبش داشت. حتی یک بازیکن خارجی هم آوردیم که مصدوم بود و باشگاه ریسک نکرد و او را به کشورش بازگرداند.

سرپرست سابق پرسپولیس درباره اینکه کالدرون بار‌ها اعلام کرده جونیور گزینه نهمش بوده است، یادآور شد:

گزینه‌های زیادی بودند. خود گابریل کالدرون هم می‌گفت وقتی از بازیکن شناخت نزدیکی وجود نداشته باشد، نمی‌توان هوش او را از طریق تماشای چند فیلم اندازه گیری کرد.

خلیلی که در برنامه «ورزش و مردم» حضور یافته بود، درباره ماجرای گم شدن ۲ میلیون دلار در پرسپولیس بعد از لیگ قهرمانان آسیا، گفت:

در جریان این موضوع نیستم و به تصمیمات کلان باشگاه بر می‌گردد. وقتی من به پرسپولیس آمدم، پول آسیا هزینه شده بود و من هم در جریان امور نبودم.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش، ضمن تمجید از عملکرد برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس، یادآور شد:

با برانکو هنوز هم در ارتباط هستم و حال یکدیگر را می‌پرسیم. برانکو کمک شایانی به پرسپولیس داشت و یک ساختمان خرابه را به یک برج لاکچری تبدیل کرد که سه سال قهرمان ایران و یکبار هم نایب قهرمان آسیا شد. برانکو نشان داد که اگر مدیریت داشته باشیم و پول را درست خرج کنیم، چند میلیون برابر به شما در فوتبال بر می‌گردد.

سرپرست سابق پرسپولیس درباره احتمال انتخاب برانکو به عنوان سرمربی تیم ملی گفت:

در تیم ملی دیگر جای اشتباه نداریم. بهترین تصمیم آوردن برانکو است که شناخت چند ساله از فوتبالمان دارد و خودش هم یک ایرانی محسوب می‌شود.

خلیلی همچنین از محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل فعلی پرسپولیس خواست که بحث شکایت از فردی که اینستاگرام پرسپولیس را در اختیار داشت و سود زیادی به جیب زد را پیگیری کند.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *