فوتبال ایران

جزئیات بلیط فروشی و نحوه خرید بلیت بازی ایران و لبنان در مشهد فروردین ۱۴۰۱

به گزارش دیلی فوتبال؛ پس از کش و قوس های فراوان بازی تیم ملی ایران و لبنان در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد و بخشی از جزئیات بلیط فروشی و نحوه خرید بلیت بازی دو تیم در مقدماتی جام جهانی اعلام شد.

بازی ایران و لبنان در دور دهم مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با اعلام مدیر رسانه ای تیم ملی ایران با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد؛ پیش تر قرار بود این دیدار بدون تماشاگر برگزار شود.

جزئیات بلیط فروشی و نحوه خرید بلیت بازی ایران و لبنان در مشهد فروردین 1401

پس از انتشار اخباری مبنی بر حضور تماشاگران در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برخی سوالات درباره نحوه بلیط فروشی و خرید بلیت بازی ایران و لبنان در ذهن هواداران به وجود آمد که هاشمی جواهری، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی به آنها پاسخ داد.

گزیده صحبت های این مقام مسئول محلی در خصوص حضور تماشاگران در مسابقه تیم ملی ایران و لبنان در مقدماتی جام جهانی در مشهد به شرح زیر است:

ظرفیت حضور تماشاگرها یک سوم ورزشگاه یعنی ۸ هزار نفر خواهد بود.

شرایط برای حضور زنان مهیا نشده و احتمال ندارد زنان حضور داشته باشند.

هیأت فوتبال استان مسئول برگزاری مسابقه است اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی به عنوان ناظر و کمک کننده به فدراسیون و هیأت فوتبال استان است و مجری فدراسیون فوتبال استان است.

برای نحوه بلیط فروشی و دیگر جزئیات روز یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱ جلسه داریم.


بلیط فروشی بازی ایران و لبنان از امروز (دوشنبه) به صورت اینترنتی آغاز می شود.

به گفته مسئولان حدود ۹ هزار نفر می توانند به تماشای این بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد بنشینند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال می گوید تماشاگران می توانند بلیت های این مسابقه را از امروز دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱ و از طریق سامانه Football.ticket.ir تهیه کنند.

طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا، یک سوم از ظرفیت ورزشگاه ۲۷ هزار نفری امام رضا (ع) در اختیار تماشاگران خواهد بود.

پذیرش هواداران در ورزشگاه فقط از طریق فروش بلیط الکترونیک انجام خواهد شد و هیچ راه دیگری برای ورود به ورزشگاه امام رضا(ع) نیست.

اصولی درمورد زمان باز شدن درب های ورزشگاه تاکید کرد: طبق جلسه ای که در استانداری خراسان رضوی داشتیم از دو ساعت قبل از شروع بازی پلیس برای پذیرش هواداران آماده است.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۷ دیدگاه ها

  1. سلام من مرحله خریدن بلیت رو رفتم پول هم واریز کردم ولی بلیتم صادر نشد چرا اینجوری الان این پولی که از حسابم کم شده پس چی میشه
    هیچکی هم جوابگو نیست

  2. چقدر کتابی و گوگل ترنسلیتی محمد جواد پیام داده!
    پسفردا بازی این دو تیم هست. هنوز چیزی اعلام نکردن! پس کی قراره بلیط بفروشن!
    یه برنامه ریزی درست نمیتونن داشته باشن! تازه امروز جلسه میذارن و خدا میدونه چقدر از تصمیمات و کاراشون با همین شرایط پیش میره! حتما باید دقیقه ۹۰ یه تصمیمی بگیرن و بعدا بهانه تراشی کنن که وقت کم بود!

  3. خدارا شکر که بازی در مشهد برگزار می شود و بازی با حضور تماشاگران برگزار می شود ولی همسر و بچه هایم بسیار مانند من فوتبالی هستند . ما خانواده ی ۴ نفره هستیم و یکی من و یکی همسرم و یکی پسرم و دخترم که همه فوتبالی هستند .
    حالا اگه حضور زنان در ورزشگاه امام رضا وجود نداشته باشد می توانیم من و پسرم برویم و همسرم و دخترم باید از تلویزیون نگاه کنند . آنها هم دوست دارند بازی را از نزدیک نگاه کنند .
    لطفا شرایط حضور برای زنان در ورزشگاه امام رضا را داشته باشید .
    تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *