منهای فوتبال

خودکشی بهنوش بختیاری| ماجرای خودکشی بهنوش بختیاری چه بود؟ + فیلم

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ بهنوش بختیاری، بازیگر سینما و تلویزیون ایران در گفتگو با یک برنامه اینترنتی که بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته از اقدام برای خودکشی پرده برداشت.

وی با اشاره به این که در یک سال اخیر شاهد هجمه های بسیاری چه از سوی همکارانش و چه از سوی مردم علیه بوده است، چنین گفت: «تاریخ نشان داده است هر کسی که می‌میرد عزیز و نازنین می‌شود و همه به یاد خوبی‌هایش می‌افتند. من در این مدت شاید بیش از ۱۰ بار آرزوی مرگ کرده‌ام. من، آدم بسیار قوی و قلدری هستم و گاهی اوقات با خود می‌گویم اگر فقط یک مورد از اتفاقاتی که برای من افتاد، برای یکی از آدم‌های سوسول دور و برم می‌افتاد دوام نمی‌آورند. من شاهد هجوم‌های ۸۰ میلیونی آدم‌ها علیه خودم بوده‌ام. شاید اگر به شما یا هر کس دیگری، در یک جمع چهار نفره، یک نفر بد نگاه کند طاقت نیاورید ولی من بارها شاهد حمله همکارانم و حمله مردم بوده‌ام. حمله‌هایی نابخردانه و ناجوانمردانه. چند وقت پیش شبی خیلی بد داشتم و با وجود تمام قدرتم و تمام کتاب‌هایی که دور و برم جمع کرده‌ام و تمام ویس‌های انگیزشی با عبارت‌های تاکیدی، یک مرتبه، یک جعبه زاناکس برداشتم و ۳۰ قرص کف دستم خالی کردم و به خودم گفتم تمامش کن. این قدر حالم بد بود. نمی‌دانم چه صدایی بود که به من گفت برو بیرون، قدم بزن، حالت عوض می‌شود و قطعا فردا روز بهتری است.»

فیلم توضیحات بهنوش بختیاری درباره قصد خودکشی که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم توضیحات بهنوش بختیاری درباره خودکشی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *