فوتبال ایران

علت ممنوع التصوری وریا غفوری چیست؟

به گزارش دیلی فوتبال؛ سانسور عکس وریا غفوری کاپیتان تیم استقلال در برنامه فوتبال برتر شبکه سه تلویزیون ایران واکنش های زیادی به دنبال داشته است، اما علت ممنوع التصویری مدافع آبی پوشان چیست؟

حذف تصویر وریا غفوری از عکس تیمی استقلال به عنوان قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شایعاتی را به وجود آورد که بر اساس آن کاپیتان آبی ها تا اطلاع ثانوی ممنوع التصویر شده است.

علت آنچه ممنوع التصویری وریا غفوری عنوان شده را می توان در صحبت های این بازیکن پس از قهرمانی استقلال در لیگ برتر جستجو کرد؛ غفوری در مصاحبه پس از بازی با فولاد نسبت به مشکلات معیشتی مردم واکنش نشان داد و همین موضوع ممکن است دلیل سانسور عکس کاپیتان استقلال و ممنوع التصویر شدن او باشد.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

یک دیدگاه

  1. خوش به حال اون کسیکه از سوی رسانه مِیلی و کثیف صدا و سیما حذف بشه، وریا قبلا محبوب دل استقلالیها بود الان محبوب دل پرسپولیسیها و همه مردم ایران شده،مسعولین و صدا و سیمای ننگین وقتی میخاد کسی رو از ذهن مردم حذف کنه،اون آدم عزیزتر میشه، چون همه ماهیت این رسانه فاسد و مسعولین بی کفایت رو شناختن،میگن چوب خدا صدا نداره،درود بر وریا غفوری، علی کریمی و علی دایی چون نترسیدن و کنار مردم ايستادن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *