فوتبال ایران

رای کمیته انضباطی برای بازی پرسپولیس و تراکتور چه زمانی صادر می شود؟

به گزارش دیلی فوتبال؛ ابوالفضل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران درباره بررسی پرونده بازی پرسپولیس و تراکتور گفت: رضا مهدوی، داور بازی به جلسه کمیته انضباطی آمد اما ناظر مسابقه به این دلیل که درگیر بازی دیگری بود، نتوانست امروز (دوشنبه) در جلسه شرکت کند.

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درخصوص اینکه قانون درمورد اتفاقات این مسابقه چه می‌گوید، عنوان کرد: موضوع در قانون مشخص است اما انطباق اتفاق رخ داده با قانون، نیاز به بررسی بیشتری دارد.

حسن زاده درمورد زمان صدور رای، گفت: فعلا نمی‌توانیم بگوییم زیرا هم ناظر باید به جلسه کمیته انضباطی بیاید. نظر اعضای کمیته انضباطی هم این بود نمایندگان و سرپرست‌های هر دو تیم تراکتور و پرسپولیس و دو بازیکن پرسپولیس یعنی امید عالیشاه و سعید آقایی هم باید به جلسه بعدی کمیته انضباطی دعوت شوند.

وی درباره اینکه آیا احتمال دارد رای این بازی پس از پایان لیگ برتر صادر شود، گفت: این امکان وجود دارد رای بعد از پایان لیگ برتر صادر شود. تا زمانی که به اقناع وجدان نرسیم، نمی‌توانیم تصمیم گیری کنیم.

رییس کمیته انضباطی درباره اینکه آیا درست است که داور از هر دو تیم‌ خواسته برای ادامه بازی به زمین بازگردند، اظهار داشت: این جزو محتویات پرونده است که از بیانش معذوریت داریم.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *