فوتبال جهان

خیانت پیکه به شکیرا: ماجرای رابطه جنسی با مادر گاوی صحت دارد؟

به گزارش دیلی فوتبال؛ ماجرای خیانت جرارد پیکه به شکیرا و رابطه جنسی این بازیکن با مادر گاوی، همبازی اش در بارسلونا به یکی از موضوعات داغ بحث در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است.

علی‌رغم گزارش هایی که در شبکه های اجتماعی منتشر شد، ادعای خیانت جرارد پیکه به شکیرا با مادر گاوی هم تیمی اش در بارسلونا صحت ندارد.

رسانه های اسپانیایی گزارش دادند زنی که گفته می شود جرارد پیکه با او به شکیرا خیانت کرده است، مادر گاوی نیست و زن مورد نظر در واقع ۲۰ ساله و بلوند است؛ همین موضوع ماجرای همخوابی با مادر گاوی که فردی سبزه است را رد می کند.

خیانت پیکه به شکیرا: ماجرای رابطه جنسی با مادر گاوی صحت دارد؟
مادر گاوی در سمت راست تصویر قرار دارد

خیانت جرارد پیکه به شکیرا

جرارد پیکه و شکیرا به دلیل خیانت مدافع بارسا و مچ گیری خواننده کلمبیایی در آستانه جدایی هستند.

رسانه های اسپانیایی مدعی شدند که زوج پیکه و شکیرا چند هفته ای است جدا از هم زندگی می کنند؛ این اتفاق پس از آن رخ داد که جرارد پیکه توسط شکیرا از خانه بیرون شد.

این رسانه ها ادعا کردند که مدافع بارسلونا اکنون مجردی زندگی می کند و پس از جدایی، «سبک زندگی پارتی» داشته است.

گزارش ها حاکی از آن است که جرارد پیکه با هم تیمی اش ریکی پویگ و سایر دوستانش به کلاب های شبانه می رفته و اغلب ساعت دو یا سه صبح به خانه بازمی گشتند.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

یک دیدگاه

  1. مثل اینکه اخیرا این سلبریتی ها یه چیزی می شه ….همه حمله کردن بهم….ضمنا شکیرا نشون داد زن بودن به عشوه روی صحنه و سن نیست …زن بودن در حفظ خنواده مخصوصا زنی که مرد خود را از همه جهات تامین و حفظ کند…..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *