فوتبال ایران

ژوزه مورایس سرمربی سپاهان شد + بیوگرافی و سوابق

به گزارش دیلی فوتبال؛ ژوزه مورایس سرمربی ۵۶ ساله پرتغالی هدایت تیم سپاهان را بر عهده گرفت.

مورایس پس از حضور در اصفهان و دیدار از امکانات و زیرساخت های باشگاه سپاهان، با انجام مذاکرات فشرده با مدیرعامل و هیات مدیره این باشگاه با عقد قراردادی سه ساله هدایت تیم فوتبال سپاهان را برعهده گرفت.

سوابق ژوزه مورایس سرمربی سپاهان

در سوابق سرمربیگری ژوزه مورایس هدایت تیم هایی همچون چونبوک موتورز کره جنوبی، آنتالیا اسپور ترکیه، آاک آتن یونان الهلال و الشباب عربستان دیده می شود.

قهرمانی به عنوان سرمربی در لیگ های معتبر آسیایی از جمله دبل قهرمانی در کِی لیگ کره جنوبی در فصل های ۲۰۱۹-۲۰۱۸ و ۲۰۲۰-۲۰۱۹، قهرمانی در جام حذفی کره جنوبی در فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ به همراه تیم چونبوک موتورز، کسب مقام قهرمانی لیگ برتر عربستان در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ به همراه تیم الهلال و کسب مقام قهرمانی سوپرجام عربستان در فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۴ از جمله افتخارات این سرمربی در فوتبال آسیا است.

ژوزه مورایس سرمربی سپاهان شد + بیوگرافی و سوابق

بیوگرافی ژوزه مورایس

این مربی با تجربه در تیم های اینتر، چلسی و رئال مادرید دستیار خوزه موربینو بوده است.

ژوزه مورایس در رنکینگ جهانی مربیان که توسط سایت clubworldranking منتشر می شود در رده ۳۱ برترین مربیان جهان قرار دارد.

لازم به ذکر است باشگاه سپاهان فرآیند انتخاب خوزه مورایس را بعد از بررسی رزومه بیش از ۱۴۳ سرمربی و برگزاری جلسات ویدیو آنلاین از طریق اینترنت با ۲۳ سرمربی دنیا انجام داده است.

گفتنی است ژوزه مورایس قبل از آغاز مذاکرات با باشگاه سپاهان درخواست بازدید از زیرساخت‌های تیم فوتبال این باشگاه را داشت که بعد از بازدید و تایید این سرمربی روند مذاکرات تا انعقاد نهایی قرارداد انجام پذیرفت.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *