فوتبال ایران

نقل و انتقالات پرسپولیس: گادوین منشا در خط حمله پرسپولیس؟

به گزارش دیلی فوتبال؛ بر اساس مذاکرات انجام شده احتمال بازگشت گادوین منشا به پرسپولیس و حضور دوباره این بازیکن در خط حمله سرخپوشان قوت گرفته است.

باشگاه پرسپولیس روز شنبه با سعید صادقی وینگر فصل گذشته گل گهر سیرجان قرارداد امضا کرد تا عملکرد موفقی در فصل نقل و انتقالات داشته باشد.

سرخپوشان پیش از این با علیرضا بیرانوند، محمدمهدی احمدی، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی و گئورگی گولسیانی قرارداد امضا کرده بودند.

با جذب سعید صادقی که سهمیه لیگ برتری محسوب می شود پروژه جذب بازیکنان ایرانی در پرسپولیس تا حد زیادی به پایان رسیده و حالا این باشگاه به دنبال جذب دو مهاجم خارجی است.

یکی از این بازیکنان کاسیانو مهاجم برزیلی شاغل در لیگ پرتغال است و دیگر بازیکن خارجی گادوین منشا مهاجم نیجریه ای مس رفسنجان است که مورد توجه کادر فنی سرخپوشان قرار دارد.

گادوین منشا که فصل موفقی با مس رفسنجان سپری کرده پیش از این سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه دارد؛ او البته به تیم استقلال هم رفت، اما در نهایت فصل گذشته علاوه بر حضوری موثر در ترکیب مس رفسنجان موفق شد با ۱۴ گل به عنوان آقای گل لیگ برتر برسد.

منشا به احتمال بسیار زیاد فصل آینده در پرسپولیس حضور خواهد داشت و در همین رابطه قرار است مدیر برنامه های این بازیکن مذاکرات مهمی با مدیران این باشگاه انجام دهد که احتمال رسیدن به توافق زیاد است.

در صورتی که گادوین منشا پرسپولیسی شود حضور دوباره این بازیکن در این تیم جذاب خواهد بود؛ با مذاکرات صورت گرفته به احتمال بسیار زیاد منشا را باید در خط حمله پرسپولیس در لیگ بیست و دوم ببینیم.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *