فوتبال ایران

بازی خداحافظی سید جلال حسینی: پرسپولیس – ملوان بندر انزلی برای خداحافظی کاپیتان

به گزارش دیلی فوتبال؛ سید جلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس از مستطیل سبز فوتتبال خداحافظی کرده و بازی خداحافظی این بازیکن پرافتخار با تیم سابقش ملوان بندر انزلی خواهد بود.

پس از صحبت های رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مشخص شد که سیدجلال حسینی کاپیتان سرخپوشان دیگر در قامت بازیکن در زمین فوتبال حضور نخواهد داشت و قرار است به زودی او به عضویت کادر فنی این تیم در آید.

این موضوع البته قرار است طی یکی دو روز آینده و پس از عقد قرارداد باشگاه پرسپولیس با سید جلال حسینی به عنوان عضو کادر فنی رسمی شود.

پیش از این قرار بود روز شنبه چهارم تیرماه سیدجلال حسینی در یک نشست خبری از فوتبال خداحافظی کند اما بنا بر دلایلی این کنفرانس لغو شد و کاپیتان پرسپولیس تصمیم گرفته تا با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از فوتبال به صورت رسمی خداحافظی کند.

بازی خداحافظی سید جلال حسینی: پرسپولیس - ملوان بندر انزلی برای خداحافظی کاپیتان

در همین رابطه باشگاه پرسپولیس به دنبال برگزاری یک بازی خداحافظی برای کاپیتان سید جلال حسینی است و به احتمال فراوان این بازی پیش از آغاز لیگ بیست و دوم برگزار خواهد شد.

در صورت فراهم شدن شرایط، تیم پرسپولیس در بازی خداحافظی سیدجلال حسینی به مصاف ملوان بندر انزلی خواهد رفت.

سیدجلال حسینی فوتبال رسمی خود را از ملوان آغاز کرد و دوران افتخارآمیز حضورش در فوتبال ایران از این تیم شمالی آغاز گردید.

در این بازی که به احتمال زیاد کمتر از ۹۰ دقیقه خواهد بود سیدجلال حسینی در نیمه اول با پیراهن ملوان بازی خواهد کرد و در نیمه دوم لباس پرسپولیس را خواهد پوشید تا در نهایت در میان استقبال هم بازیان، دوستان و حضور هواداران در ورزشگاه به صورت رسمی از دوران بازیگری فوتبال خداحافظی کند.

این برنامه ای است که باشگاه پرسپولیس به دنبال اجرای آن برای خداحافظی سید جلال حسینی است و باید دید که این تصمیم عملی شده و بازی خداحافظی سیدجلال رسمی خواهد شد یا نه.

بازی خداحافظی سیدجلال حسینی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *