منهای فوتبال

مثل «همایون شجریان» جنتلمن باشید نه مثل «نوید محمدزاده» لمپن!

به گزارش دیلی فوتبال؛ دو رفتار پر سر و صدا اما متفاوت از دو سلبریتی واکنش های زیادی در شبکه های اجتماعی از اینستاگرام به دنبال داشت.

همایون شجریان در اقدامی تحسین برانگیز از بین همه دسته گل هایی که در کنسرت برایش آورده بودند زیباترینش را جدا کرد و به همسرش سحر دولتشاهی اهدا کرد.

اقدامی که با واکنش های مثبت فراوانی در فضای مجازی همراه شد و اغلب کاربران همایون شجریان را «جنتلمن» نامیدند.

در آن سو اما نوید محمدزاده قرار دارد؛ بازیگری که در بحبوحه ریزش ساختمان متروپل آبادان و عزادار شدن جمع کثیری از مردم ایران، در جشنواره فیلم کن فرصت را غنیمت شمرد و صرفا برای دیده شدن همسرش فرشته حسینی را بوسید.

این اقدام هم واکنش های فراوانی به دنبال داشت اما دقیقا عکس آنچه بالاتر گفته شد اغلب کاربران به نوید محمدزاده لقب «لمپن» دادند.

پس چه بهتر که مثل «همایون شجریان» جنتلمن باشید نه مثل «نوید محمدزاده» لمپن!

عکس مقایسه رفتار همایون شجریان و نوید محمدزاده که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

مثل «همایون شجریان» جنتلمن باشید نه مثل «نوید محمدزاده» لمپن!

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

مقایسه رفتار متفاوت همایون شجریان و نوید محمدزاده

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۳ دیدگاه ها

  1. من همایون را خیلی دوست دارم امانویسنده محترم برای بزرگ کردن یکی،دیگری راسرکوب نکن.نویدهم به اندازه خودش محبوب و دوست داشتنیه.برای شماهاکه همیشه بازن وفرزندخودتون جنگ ودعوادارید،بوسه عاشقانه نویدخیلی گرون تموم شده.بریدعشق ورزی روازمکتب عشاق یادگیری.

  2. اون‌اقاه‌که‌گفتین‌جنتلمنه‌زن‌دوم‌یا‌سومش‌پدر‌ایشون‌هم‌در۶۰سالگی‌مادر‌همایون‌رو‌طلاق‌داد‌ویه‌زن‌۲۵ساله‌روگرفت‌تا‌ادمهای‌مثل‌شما‌تفاوت‌جنتلمن‌از‌لمپن‌رو‌تشخیص‌ندن‌‌نهضت‌سواد‌اموزی‌هنوز‌برقراره‌برین‌ثبت‌نام‌کنید

  3. اولا به شما چه که هرکسی چجوری زندگی میکنه.
    بعدم مقایسه تون مثل مقایسه خورشت سبزی با پیتزا میمونه. هرچیزی جای خودشو داره و و هرکدوم لذت خودشو داره و هرکسی شخصیت خودشو داره.
    اگه قرار باشه همه بقول شما آقا و متشخص و جنتلمن باشن پس شخص هنرمندی به نام چارلی چاپلین یک آدم لوده و مسخره هست.
    بذارید هرکسی هرجور دوس داره عشق بورز و زندگی کنه

    1. رفتارهرکسی به خودش مربوطه آقای نویسنده به خاطره دیده شدن دیگری را له نکن واز سرکوفت کسی نان نخورکه این بسیارگناه داره

  4. شما هم چی حرفی میزنی. دوغ و دوشاب رو با هم مقایسه میکنی؟ نه شجریان قابل مقایسه با محمدزاده اس نه سحر با سکینه . هر کسی اصل و نسب خودش رو نشون میده خوب

    1. خخخ خندم میگیره. مگه خودت آدم نیستی؟ مگه خودت اصل و نسب نداری؟ هرکسی اصل و نسب خودشو داره. فقط استاد همایون شجریان که اصل و نسب دار نیست

  5. کاش میشد بوسه ها را قاب کرد
    مثل نامه سوی هم پرتاب کرد
    کاش میشد عشق را تقسیم کرد
    مثل تک شاخه گلی تقدیم کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *