منهای فوتبال

عیدی رئیسی به جاماندگان یارانه در عید قربان ۱۴۰۱

به گزارش دیلی فوتبال؛ برخی منابع خبری در توییتر اعلام کردند این احتمال وجود دارد تا ابراهیم رئیسی در عید قربان ۱۴۰۱ به جاماندگان یارانه عیدی بدهد.

سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها نتیجه بررسی ثبت نام گروه اول جاماندگان یارانه را اعلام کرد.

بر اساس گزارش این سازمان این گروه شامل دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بودند که از این تعداد حدود دو میلیون و ۲۰۰ هزار نفر مشمول دریافت یارانه شناخته شدند.

بر این اساس اکثر شهروندانی که به عدم دریافت یارانه های ۴۰۰ – ۳۰۰ هزار تومانی اعتراض کرده بودند مشمول حمایت نقدی دولت شده و تنها ۳۰۰ هزار نفر از معترضان از لیست جدید خط می خورند.

حالا بسیاری از معترضان می توانند امیدوار باشند که مشمول حمایت دولت می شوند اما هنوز مشخص نیست زمان دقیق برداشت یارانه ها چه زمانی است.

عیدی رئیسی به مناسبت عید قربان ۱۴۰۱

اگر مبنا دستور ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران برای پیگیری یارانه ها باشد، تکلیف این گروه از مشمولان باید در هفته جاری مشخص شود و کمک معیشتی این گروه قبل از یارانه تیرماه (سومین مرحله واریز یارانه ۴۰۰ – ۳۰۰ هزار تومانی) قابل برداشت شود.

گمانه دیگری که وجود دارد این است که دولت یارانه این گروه و یارانه و ۹ دهک دیگر جامعه را همزمان با عید قربان ۱۴۰۱ واریز می کند.

چنین اقدامی در دولت سیزدهم مسبوق به سابقه است و بسیاری از واریزی ها و کمک معیشتی ها، به اعیاد و مناسبت ها موکول شده و این خبر خوش برای جاماندگان یارانه است.

عیدی رئیسی به جاماندگان یارانه در عید قربان 1401

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عیدی عید قربان رئیسی به جاماندگان یارانه

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *