منهای فوتبال

فیلم کری خوانی| سجاد غریبی امضا کرد: مبارزه هالک ایرانی و گوریل قزاقستانی قطعی شد

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی با انتشار پستی در اینستاگرام از قطعی شدن مبارزه با گوریل قزاقستانی خبر داد.

غریبی همچنین ویدیو امضا کردن قرارداد مبارزه با گوریل قزاقستانی و کری خوانی برای او را به اشتراک گذاشت.

هرچند برخی کاربران این احتمال را می دهند که مبارزه هالک ایرانی و گوریل قزاقستانی هم ساختگی باشد و فایتی در کار نباشد.

زمان مبارزه هالک ایرانی و گوریل قزاقستانی

مبارزه هالک ایرانی و گوریل قزاقستانی روز یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ در دوبی برگزار خواهد شد.

سجاد غریبی در اینستاگرام نوشت: برای مبارزه آماده ام!

گوریل قزاق، حریف جدید سجاد غریبی، هالک ایرانی برای مبارزه کیست؟

جومانوف آلمات باخیتوویچ، چهره اینستاگرامی از قزاقستان است که به اندازه سجاد غریبی دنبال کننده ندارد اما این موضوع مانع از آن نشده که برای مبارزه با هالک ایرانی کری خوانی کند.

پیش تر گوریل قزاقستانی در اینستاگرام، هالک ایرانی را به مبارزه دعوت کرده و هم سجاد غریبی و هم مارتین فورد را ترسو خوانده بود.

ماجرای ساختگی بودن مبارزه سجاد غریبی که به هالک ایرانی مشهور است با مارتین فورد دیگر چهره سرشناس فضای مجازی چندی پیش به یکی از داغ ترین موضوعات بحث در شبکه های اجتماعی تبدیل شد؛ آیا مبارزه جدید هالک ایرانی و گوریل قزاقستانی برگزار خواهد شد؟

فیلم کری خوانی و امضای قرارداد مبارزه سجاد غریبی (هالک ایرانی) با گوریل قزاقستانی که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

مبارزه جدید سجاد غریبی (هالک ایرانی) با گوریل قزاقستانی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۷ دیدگاه ها

  1. آره اگه منم بعد یه مدت که مارتین فورد زد لت و پارم کرد دیگه معروف نبودم و اسمم توی خبرها نبود ، معلوم بود میومدم بازم همچین کار احمقانه‌ای انجام بدم! هالک فتوشاپی!

  2. آخه اوسکول شبیه کمپوت گوه میمونی.حداقل برو یه ماه وزنه بزن شبیه ورزشکارا بشی بعد بیا کُری بخون. خاک تو سرت که از رو کاغذ روخونی میکنه.کسکش خر همینجوریش کل دنیا با ما مشکل دارن.توی گوه دیگه باعث تحریک دیگران نشو.

  3. بسه بابا خجالت بکش چند ماه ملت رو فیلم کردی با مارتین .یه مشت بهت زد مثل گوه وبا شدی رو زمین ..حالا نوبت قزاق شده که بزنه اش ولاشت کنه …..ریدی بابا.

  4. خیلی باد و بید می‌کنه. رسما دیوانست. بدبخت به جای این مسخره بازی ها برو واسه خودت یه کار دیگه پیدا کنه تا شاید اوضاعت تغییر کرد مردم نون ندارن بخورن تو میری آبروشونو میبری. اسکول.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *