منهای فوتبال

فیلم| کتک زدن دانش آموز توسط معلم جنجال به پا کرد + واکنش پلیس

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از کتک زدن وحشیانه یک دانش آموز توسط معلم بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته و کاربران خواستار برخورد با فرد خاطی شدند.

در این ویدیو که توسط یکی از دانش آموزان ضبط شده است، معلم سنگدل با تمام قدرت دانش آموزی را تنبیه می کند و به باد کتک می گیرد.

سرهنگ رامین پاشایی، معاون اجتماعی پلیس فتا با اشاره به اینکه طی چند روز اخیر کلیپ تصویری دردناکی مبنی بر کتک زدن وحشیانه یک دانش آوز توسط معلم در شبکه های اجتماعی منتشر شد ، اظهار داشت : این کلیپ مربوط به کشور ایران نیست.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به نسبت دادن کلیپ مذکور به ایران، شاهد حجم وسیعی از واکنش های همدردی و پیگیری از سوی اصحاب رسانه بودیم که در این خصوص ضمن بررسی های اولیه مشخص شد این کلیپ در سال ۲۰۱۹ اولین بار در فضای مجازی منتشر شده و مربوط به کشور هند است.

فیلم کامل کتک زدن دانش آموز توسط معلم که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم کتک زدن دانش آموز توسط معلم

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۵ دیدگاه ها

  1. اون معلم ريس قوه قضائیه تو رو جون مادرت جون جدت جون پدرت چون هر کسی که دوست داری همینجوری معلم رو مجازات نمیتونم اینجا فحش بدم دلم کباب شد

  2. حتی نتونستم در آخر ببینم. نمیدونم چی کار کرده. الآن که دارم نظر مینویسم هنوز دادش رو می‌شنوم. خیلی دردناکه. امیدوارم به ما دانش آموزان حق و حقوقمون در مدرسه رو یاد بدن و همه رو آگاه کنن که اگه توی کلاس درسشون همچین صحنه هایی رو دیدن باید چیکار کنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *