فوتبال ایران

ازدواج مهدی طارمی و همسرش؛ ساده در بوشهر یا لاکچری و میلیاردی در تهران!؟

به گزارش دیلی فوتبال؛ شبکه های اجتماعی این روزها مملو از شایعه و گمانه زنی از مراسم ازدواج مهدی طارمی و همسرش شده است؛ مراسمی که برخی صفحات مجازی می گویند تدارک جشن عقد میلیاردی در تهران برایش دیده شده اما نزدیکان ستاره تیم ملی ایران تاکید می کنند که ساده و بی حاشیه در بوشهر برگزار شده و دنباله ای ندارد.

مهدی طارمی، ملی پوش ایرانی پورتو که با درخشش خود در فصل گذشته لیگ پرتغال بین تیم های اروپایی خواهان زیادی پیدا کرده است با حاشیه سازی برخی رسانه های عمدتا فعال در شبکه های اجتماعی مواجه شده است؛ حاشیه هایی که بنا بر مستندات خلاف واقع است.

علیشاه طارمی پدر مهدی طارمی با رد شایعات این روزهای فضای مجازی اظهار داشت: مراسم عقد رسمی مهدی با حضور اعضای درجه یک خانواده ما و عروس در بوشهر برگزار شده است و هیچ خبری از مراسم لاکچری و میلیاردی نبوده و مراسم دیگری نیز برگزار نخواهد شد.

با توجه به نزدیکی سفر عادل فردوسی پور به بوشهر و حضور طارمی در این شهر، حتی شایعاتی مبنی بر حضور این مجری مشهور در مراسم عقد مهدی طارمی منتشر شد که پدر طارمی این موضوع را بی پایه و اساس دانست.

ازدواج مهدی طارمی و همسرش؛ ساده در بوشهر یا لاکچری و میلیاردی در تهران!؟

بی اخلاقی برخی رسانه ها تا حدی پیش رفته که با تصاویری ساختگی مدعی انتشار عکس های مراسم عقد مهدی طارمی شده اند اما به گفته پدر مهدی اصلا عکاسی حضور نداشته و همه تصاویر منتشره جعلی است.

به گفته پدر مهدی طارمی جز مجلس خانوادگی که در بوشهر برگزار شده، هیچگونه مراسم دیگری تدارک دیده نشده و شایعاتی نظیر عروسی لاکچری و میلیاردی در تهران، پرتغال و بوشهر با هدف جذب بازدیدکننده و فالوور منتشر می شود.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *