منهای فوتبال

بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم بیمه شخص ثالث در تیر ۱۴۰۱ شامل کدام خودروها می شود؟

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ منابع خبری در توییتر از احتمال بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث به مناسبت اعیاد قربان و غدیر خم در تیر ماه ۱۴۰۱ خبر دادند؛ این بخشودگی شامل کدام خودروها و وسایل نقلیه می شود؟

رئیس صندوق خسارت بدنی در مکاتبه ای با رئیس کل بیمه مرکزی، خواستار بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم بیمه شخص ثالث کلیه وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه از تاریخ ۱۴۰۱/۴/۲۸ (به مدت یک ماه) به مناسبت عید غدیر خم شد.

قمصریان رئیس صندوق خسارت بدنی در مکاتبه ای با بهزاد‌پور،‌ رئیس کل بیمه مرکزی ایران اعلام کرد، در راستای فرهنگسازی قانون بیمه شخص ثالث و به منظور ایجاد پوشش بیمه همگانی برای دارندگان وسایط نقلیه موتوری و حمایت از این قشر آسیب پذیر جامعه که در شرایط حاضر با مشکلات مربوط به بیماری همه گیر کرونا، از وضعیت اقتصادی مناسبی برخوردار نمی‌باشند و با عنایت به استقبال دارندگان این وسایل در طول اجرای مراحل قبل طرح بخشودگی جرایم بند (ب) ماده ۲۴ قانون بیمه شخص ثالث که در تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ به پایان رسیده است. خواهشمند است در صورت صلاحدید و در راستای مفاد بند (۱-۷) صورتجلسه شماره ۶۱۴ مورخ ۱۳۹۶/۲/۱۰ مجمع عمومی صندوق، پس از تایید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، نسبت به اخذ موافقت ریاست محترم مجع عمومی صندوق به شرح زیر این صندوق را مطلع نمایند:

بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم بیمه نامه شخص ثالث کلیه وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه از تاریخ ۱۴۰۱/۴/۲۸ لغایت ۱۴۰۱/۵/۲۸ (به مدت یک ماه) به مناسبت عید سعید غدیر خم.

لازم به توضیح است طرح فوق صرفا با شرط صدور بیمه نامه به صورت یکساله اجرایی گردد.

در پایان این مکاتبه آمده است، به نظر می‌رسد اجرای این طرح با عنایت به گستردگی گروه هدف می‌تواند در بلند مدت آثار بسیار مطلوبی را در تامین بیمه نامه و بالتبع افزایش ضریب نفوذ بیمه ای به همراه داشته باشد.

عکس نامه رئیس صندوق خسارت بدنی مبنی بر بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم بیمه شخص ثالث در تیر ۱۴۰۱ که در توییتر منتشر شده است را تماشا کنید.

بخشودگی 100 درصدی جرایم بیمه شخص ثالث در تیر 1401 شامل کدام خودروها می شود؟

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

بخشودگی جرایم بیمه در تیر ۱۴۰۱

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

یک دیدگاه

  1. سلام
    بسیار عالی میشه اگه این اتفاق بیفته چون من میخوام موتور سیکلت خودمو بیمه کنم از عهده جریمه تاخیر برنمیام اگه بخشیده بشه حتما برای تمدید بیمه نامه اقدام میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *