منهای فوتبال

آموزش جامع نحوه استعلام دهک خانوار با کد ملی در سال ۱۴۰۱

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ چگونه می توان دهک خانوار را استعلام گرفت؟؛ در این مقاله آموزش جامع روش های نحوه استعلام دهک خانوار در یارانه نقدی با کد ملی در سال ۱۴۰۱ با توضیحات کامل بیان می شود.

یکی از راه های استعلام دهک خانوار، استعلام با کد ملی است؛ برای این کار افراد باید با شماره تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ تماس بگیرند.

در این مرحله افراد با وارد کردن کد ملی سرپرست خانوار می توانند دهک درآمدی خانوار خود را تشخیص دهند و بدانند در کدام یک از دهک های اول تا دهم درآمدی قرار دارند.

با این شماره همه افراد می توانند دهک خانوار خود را با کمک کد ملی سرپرست استعلام کنند. جز افرادی که سپرست یا یکی از اعضای خانواده آنها جزو نیروهای مسلح باشد. این گروه برای اطلاع از دهک درآمدی خانواده خود باید با ستاد نیروهای مسلح تماس بگیرند.

روش های استعلام دهک خانوار

علاوه بر این، شماره تلفن ۰۲۱۶۳۶۹ مربوط به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که برای پاسخگویی به سوالات در اختیار مردم است.

همزمان با واریز یارانه تیرماه ۱۴۰۱، برخی خانوارها اعلام کرده اند که دو ماه قبل یارانه ۴۰۰ هزار تومانی گرفته اند اما این ماه ۳۰۰ هزار تومان برای آنها واریز شده است.

برخی دیگر هم می گویند علیرغم دریافت ماهانه در دو ماه قبل، تیرماه یارانه ای نگرفته اند که به نظر می رسد دهک بندی جدید موجب چنین مسئله ای شده است.

به بیان دیگر، یعنی در بررسی های مجدد دهک خانوارهایی که در تیر ۱۴۰۱ یارانه نگرفته اند، تغییر کرده است.

آموزش جامع نحوه استعلام دهک خانوار با کد ملی در سال 1401

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

نحوه استعلام دهک خانوار با کد ملی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *