فیلم

فیلم| کنایه رامبد جوان و جناب خان به حسن عباسی در برنامه خندوانه

به گزارش دیلی فوتبال؛ فیلم منتشر شده از کنایه رامبد جوان و جناب خان به اظهارات حسن عباسی علیه فوتبالیست ها در برنامه خندوانه به یکی از پربیننده ترین ویدیوهای اینستاگرام تبدیل شده است.

در برنامه چهارشنبه (۲۲ تیر ۱۴۰۱) خندوانه جناب خان با اشاره غیرمستقیم به اظهارات حسن عباسی که به بازیکنان فوتبال توهین کرده بود، گفت: همه کسانی که علیه فوتبالیست ها مصاحبه کردند باید به یک اتاق دربسته بروند و آنجا به حرف های خود فکر کنند.

پیش از آن هم رامبد جوان از حاضران در برنامه خندوانه خواسته بود به افتخار فوتبالیست ها کف بزنند که بلافاصله پس از آن جناب خان هم به حسن عباسی که چند روز قبل علیه فوتبالیست ها مصاحبه کرده بود، کنایه زد.

فیلم کنایه رامبد جوان و جناب خان به اظهارات حسن عباسی علیه فوتبالیست ها در برنامه خندوانه که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

واکنش جناب خان به اظهارات حسن عباسی در خندوانه

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

یک دیدگاه

  1. این رامبد جوان خودباخته که بچه اش رو در کشورهای غربی به دنیا آورده در حد و اندازه ای نیس به استاد عباسی تیکه بندازه ی دلقک است که واسه پول توی ایران است وقتی هم پاش رو از ایران میزاره بیرون تا پولش تموم نشده بر نمیگرده ….ایران عزیزم حتی از سلبریتی هم شانس نداری؟
    اینا اگه تقی به توقی بخوره واسه وطنشان یک قدم بر نمی دارتد هیچ میرن توی جبهه دشمن .
    تو کی باشی که با استاد عباسی مطلب بندازی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *