منهای فوتبال

چگونه وام فوری و بدون ضامن بانک آینده (۲۰ میلیونی) را بگیریم؟

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ منابع خبری در توییتر به بررسی چگونگی دریافت وام فوری و بدون ضامن بانک آینده برای خرید کالا که به مبلغ ۲۰ میلیون تومان ارائه می شود، پرداختند.

بانک آینده با همکاری فروشگاهی آنلاین به نام «لِندو» اقدام به پرداخت وام فوری ۲۰ میلیونی بدون ضامن و تنها با ارائه سفته الکترونیکی کرده است.

این وام نیازی به چک و ضامن ندارد و فقط با ارائه سفته الکترونیکی می توانید تا سقف ۲۰ میلیون تومان وام برای خرید کالا دریافت کنید.

مزایای وام فوری و بدون ضامن بانک آینده

در طرح جدید وام خرید کالای بانک آینده هیچ شرایط سختی درنظر گرفته‌ نشده است.

چگونه وام فوری و بدون ضامن بانک آینده (20 میلیونی) را بگیریم؟

برای دریافت وام فوری بانک آینده لازم است در سایت لِندو ثبت نام کنید و بعد از مشخص کردن مبلغ وام (از ۴ تا ۲۰ میلیون تومان) و مدت بازپرداخت آن (۶ ماهه، ۹ ماهه و یکساله)، مدارک مورد نیاز را بارگذاری و ادامه فرایند را طی کنید.

در فرایند دریافت این وام، به هیچ وجه به مراجعه حضوری شما نیازی نیست و تمام مراحل از جمله افتتاح حساب و خرید سفته هم به شکل آنلاین انجام می شود.

بعد از عبور از مراحل مشخص شده، وام موردنظر شما در اختیارتان قرار می گیرد و شما می توانید با استفاده از آن، خرید اقساطی خود را از فروشگاه‌های معین انجام دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت «بانک آینده» مراجعه کنید.

چگونه وام فوری و بدون ضامن بانک آینده (20 میلیونی) را بگیریم؟

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

نحوه دریافت وام فوری و بدون ضامن بانک آینده

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۳ دیدگاه ها

  1. فقط ثبت نام میکنن هیچ وامی در کار نیست اصلا پول ندارن به فروشنده ها بدن تمام فروشنده ها انصراف دادن بانک آینده ورشکسته هستش. با هزارتا دردسر یه کد تخفیف دادن کارمزدشم گرفتن ولی هیچ کالایی تحویل نمیدن

  2. آقا خداوکیلی هیچ کس اشتباه ما رو نکنه و سمت این وام نره، سودش که میگن ۱۸ درصد ولی با کارمزد سایت ۲۵ درصد درمیاد. بعد از کلی کش مکش و سفته و ثبت نام تونستیم یه کد تخفیف برای خرید از یکی از سایت‌هایی که خودشون تعیین کردند بگیریم بعدش گفتند اون سایت انصراف داده و حدود یک هفته دیگه باید صبر کنید تا کد برای یه سایت دیگه صادر بشه از اونجا خرید کنید بعد از اون و صادر شدن کد جدید و ثبت سفارش توی اون سایت، وقتی پیگیر شدیم که کالا رو بفرستند گفتند که چون لندو حدود دو ماه طول میکشه که پول ما رو بده پس ما هم تا وقتی پول رو ازشون نگیریم کالا رو نمیفرستیم، وای که مصیبتی کشیدیم
    قسط اول رو که همون اول قبل از ارائه وام میگیرن یه سفته هم میگیرن که هیچ کاری نمیتونی بکنی حتی انصراف هم نمیتونی بدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *