منهای فوتبال

فیلم کامل آواز خواندن الهام چرخنده در برنامه رضا رشیدپور

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم قدیمی از آواز خواندن الهام چرخنده در برنامه رضا رشیدپور بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که بخشی از برنامه اینترنتی رضا رشیدپور است، مجری با اجازه از الهام چرخنده ویدیویی از برنامه شوی استعدادیابی شبکه مهاجر را گذاشت که او با کلاه در حال آوازخوانی است.

فیلم کامل آواز خواندن الهام چرخنده که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم آوازخوانی الهام چرخنده

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۱ دیدگاه ها

  1. سلام اولا شما فيلم را تا آخر نگذاشتيد كه ايشان توضيح بدهند لطفا توضيحات ايشان را هم گوش بدهيد ثانياً اگر هم ايشان اين كار را انجام داده است توبه كرده و پشيمان است آيا افشاء آن كار درستي است ؟
    خواهش مي كنم اين مطلب را حذف كنيد .

  2. با سلام .من از این خانوم به دلایل خاصی خوشم نمیاد ..اما دلیلی نداره شب و روز برین تو زندگی قبلی فرد تجسس کنید که این کار رو کردی .اون کار رو کردی .امروز به حجاب اعتقاد داره و بر این اساس داره زندگی میکنه ..حالا که چی قبلا حجابت نامتعارف بوده ..کم به سبک زندگی افراد گیر بدین .سبک زندگی افراد یه چیز شخصیه .امروز به حجاب اعتقاد داره دمش گرم ربطی به گذشته اش نداره و قرار نیست طرف رو بخاطر گذشته شرمسار کنید ..کلا افراد رو باید آزاد گذاشت ..همچنین از طرف مخالف کسی که به حجاب اعتقاد نداره نباید اذیتش کنین..شعار اصلی انقلاب . .استقلال .آزادی .جمهوری اسلامی بود …آزادی که نیست ..استقلال هم که کاملا تحت سلطه شرق قرار گرفتیم …جمهوری هم که نظر اکثریت اصلا مهم نیست …اسلامی هم کاری کردیم که اکثریت مردم از اسلام فراری شدن ….

  3. از نظر شما جاسوس و از نظر ما کسب اطلاعات. در ضمن ما برای کسب اطلاعات مزد نمی‌گیریم و این شما ها وافکار شما ها هستند مزدور اسراییل هستند که پول میگیرن تا دانشمندان ما را بکشند.

  4. واقعاً متأسفم که رسانه ها برای تخریب این خانم محترم که از گذشته اش توبه کرده و راه صحیح را انتخاب کرده ، به هر روش کثیف و ناجوانمردانه ای متوسل میشوند تا اورا تضعیف و تخریب کنند.

    گناه این خانم محترم که بیشتر یا بزرگتر از جناب حر نبود اما وقتی حر از گذشته اش نزد امام حسین علیه‌السلام توبه کرد ، هیچگاه امام ، گذشته او را نه تنها به رخ او نکشاند بلکه به جناب حر فرمودند سرت را بالا بگیر … و اورا در آغوش پر مهرش گرفت و توبه اش را پذیرفت و حر هم توفیق شهادت در راه امام حسین را پیدا کرد.

    واقعا اف و ننگ بر افراد و رسانه هایی که با روشی ناجوانمردانه و انتشار گذشته افرادی که توبه کرده اند در صدد تخریب شخصیت آنها هستند.

    1. خدا لعنت کنه دشمنان دین و عفت. اینا دنبال چی هستن . اینهمه هنر پیشه هستن گیر نمیدین ، حالا به این خانم از گذشته اش پشیمان شده ، هی گیر میدید به گذشته ، اگر اینجوری بود حر باید توسط امام حسین تیکه پاره میشد. بعضی خیلی بی شرف هستند

  5. روسپی وزیرخواب اعراب کثیفترازخودش !! اینقدرچرخیدی ودادی جرنخوردی ؟؟اعراب تازیرگلوت چرخ میدن میادبالاوسقط میشیاازماگفتن ! عراق همه بیکارندو همخونان ایرانی عراقیشان که تمام ثروت ملی دستشونه ماهانه هزاران میلیازد صد دلاری براشون میفرسته وخاویاروپسته وهزارغذای مقوی دیگروانهافقط میخورند وشبهادرحال عیش ونوش باروسپیهای عرب هستندوپرورش الت میدهند! ازماگفتن برحذرباش ازعراقی جماعت که درباطن نه خدامیشناسندونه اعتقادبه هیچی وزندگیشون خلاصه شده درکمربه پائین و خوردن مال دزدی وحرام .

  6. این خانم از همون اول هم جاسوس و پرستوی سپاه پاسداران در صدا و سیما و رادیو و تلویزیون بود و خدا می‌دونه چند نفر رو لو داده تا به این نون و نوا برسه این کشور آدما هیچ اختیاری در مورد زندگی شخصیشون ندارن و سیستم بهشون میگه که چطوری زندگی کنند و بمیرند اینها مزدور هستند چون ناچارند …

    1. از نظر شما جاسوس و از نظر ما کسب اطلاعات. در ضمن ما برای کسب اطلاعات مزد نمی‌گیریم و این شما ها وافکار شما ها هستند مزدور اسراییل هستند که پول میگیرن تا دانشمندان ما را بکشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *