فوتبال ایران

ویس جنجالی رضا درویش: فایل صوتی مدیرعامل پرسپولیس خبرساز شد

به گزارش دیلی فوتبال؛ رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس توضیحاتی درباره ویس جنجالی اش و فایل صوتی جر و بحث با هواداران که خبرساز شد، ارائه داد.

مدیرعامل پرسپولیس درباره آخرین وضعیت جذب مهاجم گفت: برای جذب مهاجم مذاکرات خود را آغاز کردیم اما متاسفانه چندین دلال از طرق مختلف قصد ضربه زدن به روند مذاکرات را داشتند و به همین خاطر پروسه جذب یکی از بازیکنان طولانی شده است وگرنه ما هم دوست داریم هرچه سریعتر تیم تکمیل شود و هواداران هم خیالشان راحت شود.

مدیرعامل پرسپولیس گفت: بعد از اینکه ما استارت خوبی در نقل و انتقالات داشتیم عده‌ای با حسادت و با قصد ضربه زدن به پرسپولیس در کارهای باشگاه سنگ‌اندازی کردند که به زودی برای هواداران از جزئیات این اتفاق خواهم گفت اما در حال حاضر تمام تلاشمان روی جذب دو، سه بازیکن دیگر و بستن تیم برای فصل جدید است.

ویس جنجالی رضا درویش: فایل صوتی مدیرعامل پرسپولیس خبرساز شد

درویش درباره احتمال برگزاری اردوی خارجی هم گفت: همانطور که قبلاً گفته شده برگزاری اردوی خارجی برای ما منع قانونی دارد و نمی‌توانیم مستقیما هزینه کنیم. دیروز هم من در بین چند هوادار صحبت کردم و همین مساله را گفتم که برای هزینه کردن در بحث اردوی خارجی منع داریم اما عده‌ای دوست دارند حاشیه درست کنند. مشخص است که اینگونه خبرها و شایعات با چه قصد و نیتی پخش می‌شود و هواداران عزیز ما فریب این جریانات را نخورند. ان‌شاءالله در چند روز آینده اتفاقات خوبی می‌افتد و نگرانی هواداران‌مان هم برطرف می‌شود.

پیش تر و در ویس (فایل صوتی) جنجالی رضا درویش به برخی هواداران معترض با عصبانیت گفته بود، اگر پولش را شما می دهید حتما به اردوی خارجی می رویم!

توضیحات رضا درویش درباره ویس جنجالی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *