منهای فوتبال

فوت عروس فیروزآبادی (شیراز) در پی تیراندازی در مراسم عروسی

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ منابع خبری در توییتر از فوت و اهدای اعضای بدن عروس فیروزآبادی در پی شلیک و تیراندازی در مراسم عروسی او در توابع شیراز خبر دادند.

غلامی، مدیر واحد فراهم آوری و اهدای عضو بیمارستان پیوند اعضا ابوعلی سینا شیراز گفت: اعضای بدن عروس جوان فیروزآبادی که در حادثه تیراندازی در مراسم عروسی خود، دچار مرگ مغزی شده بود به سه بیمار نیازمند اهدا شد.

وی افزود: مرحومه پس از انجام مراحل تایید مرگ مغزی و با فداکاری و رضایت خانواده ایشان در بیمارستان پیوند اعضا ابوعلی سینا صدرای شیراز تحت عمل جراحی و جداسازی اعضا قرار گرفت.

وی ادامه داد: کبد وی به یک خانم ۳۱ ساله اهل گیلانغرب استان کرمانشاه، یک کلیه وی به یک جوان ۲۳ ساله اهل ایذه خوزستان و یک کلیه دیگر نیز به یک جوان ۲۹ ساله اهل سیاخ دارنگون استان فارس اهدا شد.

او گفت: تیم پیوند اعضا بیمارستان ابوعلی سینا قدردان تصمیم فداکارانه و انسانی خانواده اهدا کننده عضو که در شرایط روحی بسیار سخت گرفته شد هستند.

در تیراندازی شامگاه سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ در یکی از تالارهای عروسی شهرستان فیروزآباد که بنا بر رسم غلط و به قصد شادی انجام شد دو نفر مجروح شدند و عروس نیز به کما رفت.

فیروزآباد در فاصله ۹۳ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

فوت عروس فیروزآبادی (شیراز) در پی تیراندازی در مراسم عروسی

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

مرگ عروس فیروزآبادی و اهدای اعضای بدن او

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۲ دیدگاه ها

  1. واقعااا روستا نشین های ما هنوز که هنوزه دست ازاین کارهای عقب مونده گذشته برنداشتن ببین چه بلای سر عروس این داماد بیچاره آوردن به خدا قسم این موضوع بین تمام عشایر وروستاها چندین بار جلسه گذاشته شده که تیراندازی را ممنوع کنند ولی متاسفانه هنوز که هنوزه این موضوع درست تو گوش آدم‌های بی عقل نرفته که برادر تو این شلوغی دلیل این خطر چیه که بزنی دیگران را بکشی حالا ببین چقدر آدم را بااین کار احمقانه ناراحت کردی ولا به خدا دگه این کارها دگه قدیمی شد گذشت امیداوریم که روستاییان و عشایر این موضوع را به درستی بررسی کنند وازاین کار دست بکشند واقعااا خطر داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *