منهای فوتبال

کری خوانی بازیکنان والیبال لهستان: واکنش تند کاپیتان ایران

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ کری خوانی شدید بازیکنان تیم ملی والیبال لهستان علیه ایران در اینستاگرام آغاز شده و پیش از دیدار دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت های والیبال به اوج خود رسیده است.

کری خوانی بازیکنان لهستان با واکنش های تندی از سوی ملی پوشان والیبال ایران مواجه شد.

میلاد عبادی پور، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران درباره کری خوانی برخی بازیکنان لهستان در اینستاگرام گفت: تیم لهستان را در دو تورنمنت مهم و در بدترین شرایط ممکن شکست دادیم. یکی در المپیک که با بهترین بازیکنان آمده بودند و دیگری در لیگ ملتها لهستان را در خانه شکست دادیم، بنابراین این تیم شرایط سختی دارد و برای این‌که این استرس را به بازیکنان تیم ایران منتقل کنند، کری‌خوانی دارند.

وی عنوان کرد: اما این کار اشتباه است زیرا از اول این تورنمنت اعلام کردیم که برای کسب تجربه آمدیم و اگر می خواهند این فشار را به تیم ایران منتقل کنند، سخت در اشتباه هستند. درست است که به مرحله نهایی صعود کردیم اما باز هم برای کسب تجربه آمدیم. نمی‌شود از تیم ایران توقع زیادی داشت، به دلیل این‌که اکثر بازیکنانش زیر ۲۳ سال هستند و اولین تجربه حضور در مسابقات مهم را دارند.

گفتنی است، پنجشنبه شب این هفته دو تیم ایران و لهستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت های والیبال به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

این دومین دیدار دو تیم در لیگ ملت‌های امسال محسوب می‌شود. مسابقه قبلی که در دور گروهی برگزار شد با نتیجه ۳-۲ به سود ایران خاتمه یافت.

بازی والیبال ایران و لهستان به صورت زنده از تلویزیون اینترنتی دیلی فوتبال پخش خواهد شد.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *