منهای فوتبال

عکس| لاکچری ترین بنگاه های املاک در تهران؛ خانه هایی که هیچوقت فروش نمی روند

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ انتشار تصاویری از لاکچری ترین خانه های تهران که هیچوقت به فروش نمی رسند و تنها در آگهی بنگاه های معاملات املاک دیده می شوند واکنش های منفی کاربران در اینستاگرام را به دنبال داشته است.

در این تلاطم بازار مسکن هنوز خانه های لوکس با قیمت های نجومی در آگهی های اینترنتی به چشم می خورد که هوش از سر آدم می برد.

ویلای سوپر لوکس در اقدسیه: قیمت یک ویلای ۱۹۰۰ متری که در یک سایت اینترنتی منشر شده است ۵۰۰ میلیارد تومان است که نرخ هر متر این خانه ۲۶۳ میلیون تومان است.

برج ۷۰۰ متری فوق لاکچری در نیاوران: قیمت کل این خانه مجلل۲۹۴ متری، ۵۰۰ میلیارد تومان است و متری ۲۹۴ میلیون می‌شود.

تاپ لوکیشن منطقه ازگل: این خانه ۸۰۰ متر بنا دارد و دارای ۱۴۰۰ متر زمین است. برای خرید این قصر مجلل باید چیزی در حدود ۳۵۰ میلیارد تومان بودجه داشته باشید. اگر متوسط حقوق ماهانه یک کارمند را ۶ میلیون تومان در نظر بگیریم برای خرید این خانه ۵۰۰۰ سال باید صبر کرد.

به نظر می رسد درج چنین آگهی هایی که شاید هیچوقت مشتری ای برایشان پیدا نشود، فقط جنبه تبلیغات و اعتبار بخشی به بنگاه های املاک را داشته باشد.

عکس برخی از لوکس ترین خانه های تهران در آگهی اینترنتی بنگاه های معاملات املاک که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| لاکچری ترین بنگاه های املاک در تهران؛ خانه هایی که هیچوقت فروش نمی روند

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس لاکچری ترین خانه های تهران در آگهی بنگاه املاک

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *