منهای فوتبال

فیلم| دستگیری زنان بی حجاب در تهران؛ پروژه مسیح علینژاد برای دختران ایرانی شکست خورد

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از درگیری و فحاشی زنان بی حجاب به یک زن آمر به معروف در اتوبوس بی آر تی تهران بازتاب گسترده ای در اینستاگرام و واکنش های منفی کاربران را به دنبال داشت.

هرچند با اعلام رسانه ها اینبار هم پروژه مسیح علینژاد برای دختران ایرانی شکست خورد و زن هتاکی که در اتوبوس فحاشی می کرد بازداشت شد.

گفتنی است، روز شنبه رسانه های ضد ایرانی فیلم درگیری دو نفر در اتوبوس بی آر تی تهران را منتشر کردند و آنطور که در این ویدیو مشخص است پس از تذکر یکی از شهروندان نسبت به کشف حجاب در اتوبوس، زن بی حجاب با کمک یکی از همراهانش اقدام به هتاکی و ضرب و شتم آمر به معروف کرده و با فیلمبرداری از این اقدام خود آن را منتشر کردند.

یک منبع آگاه در اینباره گفت: این اتفاق شنبه ساعت ۸:۴۲ صبح در اتوبوس بی آر تی اتفاق افتاده است. زن بی حجاب که عضو یک شبکه سازمان یافته کشف حجاب و مرتبط با مسیح علینژاد بوده، تا قبل از غروب همان روز دستگیر شده است. تعداد قابل توجهی از افراد این شبکه شناسایی و دستگیر شده اند.

کشف حجاب و بی حجابی در میان عموم ملت ایران رفتاری مذبوح و دون شان زنان است اما این قبیل رفتارهای خارج از عرف جامعه خریداران خاص خودش را دارد؛ در این رفتارهای سازمان یافته و کم تکرار، زنان بی حجاب بدون ترس از دستگیری دست به رفتار خارج از عرف در انظار عمومی می زنند و همواره مورد حمایت برخی جریان های سیاسی ضد انقلاب قرار می گیرند؛ رسانه های ضد ایرانی نیز با انتشار اندک تصاویر بی حجابی در مکان های عمومی سعی در القای نارضایتی عمومی از «حجاب اسلامی» دارند.

فیلم درگیری زنان بی حجاب با آمر به معروف در اتوبوس بی آر تی تهران که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم درگیری زنان بی حجاب با آمر به معروف در تهران

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۲ دیدگاه ها

  1. هزاران آفرین و احسنت به غیرت و شهامت و شجاعت سرکار خانم رایحه ربیعی بزرگوار و عزیز و خدا لعنت کنه تمامی منافقین و دشمنان اسلام و ایران و زنان سلیطه و بی حیا و بی شرف و مزدور ان بیگانه پرست

  2. این کار هست این چه کاری ست ؟! هر کس دوست داره یه جور باشه بی حجاب باشه با ما چه؟ با حجاب باشه به ما چه ؟ اونها هم زندگی دارند با حجاب ها هم زندگی دارند دستگیری فایده نداره ‌که . یکی دوتا سه نیستن که .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *