فوتبال ایرانویژه

مهدی طارمی از لیست تیم ملی ایران برای جام جهانی ۲۰۲۲ خط خورد

به گزارش دیلی فوتبال؛ در پی حواشی پیش آمده پیرامون تیم ملی ایران و برخی دخالت ها از سوی بازیکنان در تعیین تکلیف برای این تیم، شنیده ها از فدراسیون فوتبال حاکی از آن است دراگان اسکوچیچ تصمیم دارد مهدی طارمی اصلی ترین منتقد خود را از لیست بازیکنان تیم ملی برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خط بزند.

پس از برکناری و انتخاب مجدد دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی ایران، هنوز هیچ واکنش رسمی از سمت بازیکنان مشاهده نشده اما مصاحبه جنجالی مهدی طارمی با عادل فردوسی پور و بیان برخی وقایع ضد مربی کروات در این برنامه اینترنتی اسکوچیچ را بر آن داشته تا با خط قرمز روی یکی از ستاره های تیمش از سایر بازیکنان زهر چشم بگیرد.

علیرضا جهانبخش، احسان حاج صفی و کریم انصاری فرد دیگر بازیکنان منتقد اسکوچیچ هستند که پس از طارمی به عنوان گزینه های احتمالی حذف از تیم ملی ایران شناخته می شوند و شاید یکی از آنها را هم در جام جهانی ۲۰۲۲ نبینیم.

اقدام دراگان اسکوچیچ در حذف نام مهدی طارمی از لیست تیم ملی ایران مسبوق به سابقه است؛ پیش تر و به علت توییت انتقادی مهاجم ایرانی پورتو، این بازیکن به تیم ملی دعوت نشده بود.

مهدی طارمی از لیست تیم ملی ایران برای جام جهانی 2022 خط خورد

خط خوردن مهدی طارمی از لیست تیم ملی برای جام جهانی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۸ دیدگاه ها

  1. اسکوچیج کاره ای نیست که بخواهد مهدی طارمی را حذف کند .
    باند بیخیال و بی تدبیر مافیا در فدراسیون فوتبال این حرف بی ربط را زدند .
    این باند نقشه کشیدند که تیم ملی فوتبال را کیسه گل کنند و آبروی ایران را ببرند .
    خیلی راست میگین بازی تدارکاتی فراهم کنید .
    مفتخوری تا چه حد ؟ چه کار مثبتی انجام دادید ؟

  2. همون بهتر که نباشه بود و نبود طارمی هیچ فرقی برا تبم نداره
    بودنش حاشیه س نبودنش بهتره چندتا موقعیت رو خراب میکنه تا یه گل برنه کلا بدرد نخوره ‌و خودپسند و مغرور
    هیچی ام نیست

  3. فردوسی پور خودش جزو کسایی هست ک مخالف برکناری اسکوچیچه و اینکه من پرسپولیسی ام و به نظرم طارمی بهترین بازیکن حال حاضر تیم ملیه ولی با خط خوردنشم موافقم نباید بازیکن سالاری تو تیم ملی جا بگیره از همین اول اگ بزدگترینشو خط بخوره دیگه بقیه ام حساب کار دستشون میاد و میفهمن کی رئیسه مثل کیروش ک بخاطر کوچیکتر از اینها رحمتی رو واس همیشه گذاشت کنار ک جدا از تصمیم حرفه ایش باعث شد کسایی مثل بیرانوندم نمایان بشن خوب فردوسی پورم ی تیکه به طارمی انداخت گفت اگ کیروش بود جرات داشتی اینکارو بکنی

  4. مقصراصلی فردوسی پورطرفدارکی روش می باشدطارمی رایک سری جلوانداخته اندوبازیچه اش کردندواین باردوم است درخط حمله مهره های زیادی داریم بایدفرصت دادموافقم طارمی حذف شودوفردوسی پورتاپایان جام جهانی ممنوع التصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *