منهای فوتبال

قتل جعفر میرسالاری، کارمند حراست نفت در اهواز با نقشه خرید سانتافه

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ منابع خبری در توییتر از قتل جعفر میرسالاری، کارمند حراست شرکت نفت در اهواز با نقشه خرید سانتافه از طریق آگهی دیوار خبر دادند.

جعفر میرسالاری کارمند حراست شرکت نفت در شهر اهواز بود، مرحوم پس از آنکه خودروی سانتافه اش را در برنامه دیوار آگهی می کند فرد قاتل با وی تماس می گیرد و قربانی به محل خریدار می رود و دیگر خبری از او نمی شود.

خانواده میرسالاری به پلیس اطلاع دادند و ماموران هم به سرعت رد ماشین را میزنند که متوجه حضور خودرو در تهران می شوند و قاتل نیز به اهواز برمی گردد.

متهم جوان ۲۵ ساله و سابقه دار بود که ابتدا به دروغ گفت جعفر میرسالاری قصد داشت به خارج از کشور برود و به تهران بردمش، کارآگاهان پلیس حرف های متهم را رد می کنند.

در هر صورت ماموران پلیس آگاهی ظهر نیابت گرفتند که به تهران بروند که اگر میرسالاری را گروگان گرفتند نجاتش بدهند.

در مسیر رفتن به فرودگاه اهواز متهم اقرار به قتل کرد و تیم آگاهی را به محل قتل در کوت عبدالله می برد و جسد را کشف و به پزشکی قانونی منتقل کردند.

میرسالاری کارمند شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و از جانبازان جنگ بود که می خواست از طریق برنامه دیوار ماشین سانتافه ملی خود را بفروش برساند متاسفانه قبل از اینکه سرکار برود به کوت عبدالله محل نشانی قاتل می رود که متاسفانه مرحوم را با اسلحه به قتل می رساند و سپس جنازه را در بیابان آتش میزند و ماشین را دیروز به تهران می برند دیشب ساعت ۹ شب از طریق سیمکارتش که داخل ماشین بود رد ماشین را زدند و با پیگیری اعلام کردند که ماشین از بروجرد به سمت خوزستان در حال بازگشت است و قاتل را از اندیمشک همراهی کردند و در پلیس راه اهواز اندیمشک متوقف می کنند بعد از اظهارات ضد و نقیض راننده بالاخره قاتل اعتراف و توسط پلیس آگاهی صحنه سازی و جسد میرسالاری را پیدا کردند.

جسد مقتول را ۳ روز پیش در بیابان های اطراف یافتند.

قتل جعفر میرسالاری، کارمند حراست نفت در اهواز با نقشه خرید سانتافه

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

قتل میرسالاری در اهواز

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *