منهای فوتبال

عکس و فیلم| بیوگرافی زهرا منصوری همدانی سرکرده قاچاق دختران ایرانی به اربیل عراق

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از ماجرای دستگیری زهرا منصوری [صدیقی] همدانی با نام مستعار «ساره» به عنوان سرکرده باند قاچاق دختران ایرانی به اربیل عراق و بیوگرافی این فرد بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

زهرا منصوری همدانی با نام اصلی زهرا صدیقی همدانی و نام مستعار ساره که یکی از سرکردگان قاچاق دختران و زنان ایرانی به اربیل عراق بوده، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه بازداشت و به زندان ارومیه منتقل شد.

زهرا منصوری همدانی معروف به ساره در آبان ۱۴۰۰ در حین سفر به ترکیه توسط ماموران سپاه دستگیر شده و هم اکنون در زندان مرکزی ارومیه به سر می برد؛⁣ او ازدواج کرده و دارای دو فرزند است.

دستگیری زهرا منصوری همدانی از سوی رسانه های ضد ایرانی با عنوان ظلم ایران به یکی از اقلیت‌ های جنسی (همجنسگرا) مطرح شده بود؛ این در حالی است که ترویج همجنسگرایی، قمار، کلاهبرداری و قبح زدایی از روابط جنسی نامشروع و انتشار آن در فضای مجازی از جمله اقدامات این فرد بوده است.

عکس و فیلم| بیوگرافی زهرا منصوری همدانی سرکرده قاچاق دختران ایرانی به اربیل عراق

با این حال، سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه پس از تعقیب و مراقبت چند ماهه، از طریق این زن به یکی از بزرگترین باندهای قاچاق زنان و دختران ایرانی به اربیل عراق رسیدند که توسط دو نفر به نام های علیرضا فرجادی کیا و کتی اداره می شد که از طریق همکاری با زهرا منصوری همدانی صدها تن از دختران ایرانی را به اربیل می بردند.

بنا بر این گزارش، این زنان و دختران که تعداد آنها به بیش از هزار نفر می رسد، در اربیل عراق فروخته می شدند.

فیلم کامل قاچاق دختران ایرانی به اربیل عراق و دستگیری زهرا منصوری همدانی به عنوان سرکرده باند و بیوگرافی او که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم بیوگرافی زهرا منصوری همدانی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *