منهای فوتبال

عکس| تصادف خودروی بنز تشریفات وزارت خارجه در خیابان ولیعصر (عج) + وضعیت مصدومان

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ عکس های منتشر شده از تصادف شدید خودروی بنز تشریفات وزارت خارجه ایران در خیابان ولیعصر (عج) تهران بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته و کاربران پیگیر آخرین وضعیت مصدومان این حادثه هستند.

سرهنگ مومنی، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران گفت: علت حادثه خودروی تشریفات، تخطی از سرعت مطمئنه عنوان شده است.

وی افزود: یک دستگاه خودروی تشریفات در مسیر شمال به جنوب خیابان ولیعصر (عج)نرسیده به میدان ولیعصر با سرعت غیر مجاز در حرکت بود که زمانیکه به ایستگاه اتوبوس میرسد برای جلوگیری از برخورد با اتوبوس شرکت واحد به راست منحرف و وارد کانال آب و پیاده رو میشود.

خودرو در پیاده رو با چند دستگاه موتورسیکلت برخورد میکند و به دنبال این برخورد دو نفر از جمله یک کودک ۱۲ ساله مصدوم میشوند.

مجروحان به سرعت به کمک نیروهای اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند و بنا بر اعلام اورژانس حال این مصدومان وخیم نیست.

به گفته سرهنگ مومنی، این خودرو اجازه عبور از خط ویژه را داشته اما تخلف اصلی سرعت غیر مجاز بوده است.

وضعیت مصدومان تصادف خودروی تشریفات وزارت خارجه

سخنگوی اورژانس کشور گفت: بر اثر حادثه تصادف خودروی تشریفات در تهران دو نفر مصدوم شدند که خوشبختانه حال عمومی هر دو مساعد است.

خالدی با اشاره به اینکه مصدومان بلافاصله توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شدند افزود: در حال حاضر آقای ۶۲ ساله در بیمارستان امام خمینی (ره) تحت درمان هست و مشکلی ندارد و نفر دوم یعنی پسربچه که در بیمارستان فیروزگر بستری شده آسیب به سر وارد شده که در حال حاضر هوشیار است و جای نگرانی وجود ندارد.

عکس های تصادف خودروی بنز تشریفات وزارت خارجه ایران در خیابان ولیعصر (عج) تهران که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| تصادف خودروی بنز تشریفات وزارت خارجه در خیابان ولیعصر (عج) + وضعیت مصدومان

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس تصادف خودرو تشریفات وزارت خارجه در تهران

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *