منهای فوتبال

عکس و فیلم| گشت ارشاد خودجوش در کنسرت سیروان خسروی در اهواز دردسرساز شد

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم و عکس های منتشر شده از حضور گشت ارشاد خودجوش و تلاش برای لغو کنسرت سیروان خسوری در اهواز بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته و با واکنش های کاربران همراه شد.

تعدادی افراد ناشناس مقابل سینما هلال اهواز محل برگزاری کنسرت سیروان خسروی سعی در جلوگیری از برگزاری این کنسرت را داشتند.

گفته می شود این نیروها که با برگزاری موسیقی پاپ در اهواز مخالف هستند با انتشار فراخوانی سعی در ایجاد تجمع در مقابل محل برگزاری کنسرت سیروان خسروی را داشتند.

به گفته یکی از خوانندگان اهوازی مدیرکل ارشاد خوزستان در کنار هنرمندان بود و جلوی این افراد که قصد اخلال داشتند ایستاد.

عکس و فیلم حضور گشت ارشاد خودجوش و تلاش برای لغو کنسرت سیروان خسروی در اهواز که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس و فیلم| گشت ارشاد خودجوش در کنسرت سیروان خسروی در اهواز دردسرساز شد

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم حضور گشت ارشاد در کنسرت اهواز سیروان خسروی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۶ دیدگاه ها

  1. باید بگم نصف مملکت (دخترا)رو کردین عنگ جامعه درصورتی که خودتون… بسه جمعش کنین این مسخره بازیو برو ی نگاه به عراقی که اینقدر سنگشو به سینه میزنین بکنین ببینین چطور آزادی موج میزنه

  2. ,اخ مگه مملکت قانون نداره که یه مشت بی سرپااسم خودشومیزاره خودجوش بعدهرغلطی دلشون بخوادمیکنن پس نیروی افتضاحی چیکارس؟البته وقتی ریس جمهورازهمین گماش ادماباشه بیشترازاین هم انتظارنمیره.متاسفم

  3. بنده خودم مذهبی هستم.ولی میخام بدونم این جماعت که جلوی برگزاری کنسرت رو میگیرن یه بار شده برای اعتراض به گرانی تجمع بکنن واز مردم حمایت کنن؟؟؟؟

    1. مطمعن باشید دولت وکلیه احزاب سیاسی ومذهبی وبخصوص سپاه در پشت سر ایشان قرار دارند و اگر هم مخالفتی ببینن سریع با عنوان ضد انقلاب یا جاسوس محکوم به اعدام یا حبس های طولانی میکنند ..هیچ قانونی هم برای ایشان وجود ندارد ومهم نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *