منهای فوتبال

شرایط دریافت وام فوری ۵۰ میلیونی بانک سپه با سود ۱۸ درصد چیست؟

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ منابع خبری در توییتر از اعطای وام ۵۰ میلیونی بانک سپه با سود ۱۸ درصد خبر دادند و به چگونگی دریافت این فوری در مرداد ۱۴۰۱ پرداختند.

در تسهیلات جدید بانک سپه، با افتتاح حساب قرض الحسنه جاری بدون دسته چک می توانید یک وام ۵۰ میلیونی با سود ۴ درصد دریافت کنید.

اگرچه قرار بود طبق دستور رئیس جمهور، بانک ها بدون ضامن و به صورت فوری به مردم وام خرد تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان بدهند اما کمتر بانکی چنین وامی را پرداخت می کند.

طرح وام ۵۰ میلیونی بانک سپه مانند سایر وام های فوری خرید کالا به متقاضیان این امکان را می دهد تا از فروشگاه های طرف قرارداد با این بانک اقدام به خرید کالاهای مورد نیاز خود کنند.

مشتریان بانک سپه می توانند تا سقف ۵۰ میلیون تومان از این بانک وام بگیرند اما مبلغ وام دریافتی این افراد بسته به سپرده ای است که افراد در بانک دارند. به عبارتی متقاضیان باید به مدت ۳ ماه مبلغی را در بانک سپرده گذاری کنند و سپس بانک ۲۰۰ درصد مبلغ سپرده گذاری شده یا ۴ برابر آن را به متقاضی وام می دهد.

مبلغ سپرده باید حداقل به مدت ۳ ماه دست نخورده در حساب باقی بماند.

این طرح همانند سایر تسهیلات در قالب کارت اعتباری با سود ۱۸ درصد که نرخ مصوب بانک مرکزی است، عرضه می شود و بازپرداخت آن هم ۳۶ ماهه است.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

شرایط دریافت وام ۵۰ میلیونی بانک سپه

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۲ دیدگاه ها

  1. من هم موافقم ظالم آرین و افتضاح آرین بانک ایران هست فقط از پول نیروهای لشگری استفاده میکند
    همه اینها دروغی بیش نیست اگه وام فوری هست کرده سه ماه اگه آدام پول داشته باشه نیازی نیست که ۱۸ درصد شما خواستین وام بدین

  2. این بانک مفتضح ترین بانک ایران که در حق کارکنان لشکری ظلم کرده متاسفانه سر فرماندهان هم زیر برف هست ….لعنت به هر کی حقوق کارکنان رو واگذار به این بانک کرده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *