منهای فوتبال

فیلم| پخش آهنگ اکس بند و ساسی مانکن در شبکه ورزش تلویزیون ایران

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از پخش آهنگ اکس بند و ساسی مانکن در شبکه ورزش تلویزیون ایران بازتاب گسترده در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که در جریان بازی تیم های ملی والیبال فرانسه و ژاپن در لیگ ملت های اروپا ۲۰۲۲ از صدا و سیما پخش شده است، آهنگ یکی از گروه های موسیقی ایرانی که فعالیت آن سانسور می شود، اینبار بدون توجه به غیرمجاز بودن پخش شد.

فیلم کامل پخش اهنگ اکس بند و ساسی مانکن در شکبه ورزش که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم پخش موزیک اکس بند در شبکه ورزش

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۶ دیدگاه ها

  1. بیشتراز باخت تیم والیبال کشورمون در برابر لهستان که واقعا جانانه مسابقه دادن و تا اخرین لحظه جنگیدن،بخام ناراحت باشم باید بگم که خیلی خیلی بیشتر ازاون از رفتار صداوسیمای میلی کشورمون ناراحت،رنجور،دلخور،ناراحت و حتی عصبانیم که با پخش کاملا بی سروته این مسابقه روح و روان همه مردم ایرانو به هم ریختن.بخدا طالبان و داعش قواعد و قوانین به اصطلاح اسلامیشون خیلی خیلی بهتر از مسولین و دست اندرکاران کشورمونه.واقعا جای تاسف داره و باید نشست و زار زار گریست به این اوضاع و احوال.لعنت بر پدر و مادر باعث و بانیه وضع موجود.بشمار…هزار بار😭😭😭🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

  2. شما که والا گوه زدید به همه چیز.اونوقت مگه شما گوش میدید که میدونید مال کیه؟هان.والیبال رو اونقدر سانسور کردید که گزارش گر هم قاطی کرده بود .تر زدن با این وضعیت.اونوقت انتظار دارن به حرفهاشون گوش بدیم.برید بابا.بدبخت زن و بچه مردم رو هم اسیر کردید.بیشعور ها. پیامبر خدا اگه الان بود گردنتون رو با تبر میزد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *