منهای فوتبال

فیلم| عدنان مطوری در زرآباد؛ کشف جسد یاسین نهنگی زرآبادی پس از ۱۲ روز

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از صحبت های عدنان مطوری و همسرش پس از کشف جسد یاسین نهنگی زرآبادی از رودخانه رابچ زرآباد پس از ۱۲ روز بازتاب گسترده در اینستاگرام داشته است.

جسد یاسین نهنگی کودک مفقود شده اهل زرآباد، پس از گذشت ۱۲ روز با تلاش مردم محل و عدنان مطوری شهروند اهل آبادان در رودخانه رابچ کشف شد.

یاسین نهنگی فرزند خیرمحمد و عضو تیم فوتبال آکادمی فرهاد چابهار، روز یکشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۱، در رودخانه رابچ شهرستان زرآباد غرق و مفقود شده بود.

گفته شده یاسین به همراه دو تن دیگر از دوستان خود قصد عبور از رودخانه رابچ را داشت که با زیاد شدن جریان آب، غرق شد.

اهالی شهرستان زرآباد با تغییر مسیر رودخانه رابچ با حداقل امکانات به جستجوی پیکر یاسین ادامه دادند تا سرنجام پنجشنبه ۳۰ تیرماه جسد بی جان یاسین نهنگی کشف شد.

گفتنی است، عدنان مطوری شهروند آبادانی و همسرش به همراه سگ آموزش دیده خود که در کشف اجساد در حادثه فروریختن ساختمان متروپل آبادان مشارکت داشتند برای کشف جسد یاسین زرآبادی به این شهرستان آمدند.

فیلم کامل صحبت های عدنان مطوری در زرآباد پس از کشف پیکر یاسین نهنگی زرآبادی در رودخانه پس از ۱۲ روز که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم عدنان مطوری پس از کشف جسد یاسین نهنگی در زرآباد

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *