منهای فوتبال

عکس| قتل بی رحمانه «گلجمین نجفی» در کرمانشاه توسط همسرش به علت پسردار نشدن

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ عکس منتشره از اعلامیه گلجمین نجفی، زن اهل کرمانشاه که به علت پسردار نشدن بی رحمانه توسط همسرش به قتل رسید با واکنش های منفی کاربران در اینستاگرام مواجه شد.

گلجمین نجفی به دلیل پسردار نشدن بی رحمانه و به طرز فجیعی توسط همسرش به قتل رسید.

خانم نجفی که مادر سه فرزند دختر بود به بهانه پسردار نشدن همواره از سوی همسرش مورد تحقیر قرار می گرفت و در پی این فشارها مجبور به ترک خانه و رفتن به خانه پدرش شد.

منابع آگاه می گویند رضایی، همسر گلجمین نجفی پس از این اقدام به خانه پدر او مراجعه کرده و وی را به خانه بازگردانده و پس از آن با وارد کردن ضربه به سر همسرش را به قتل رسانده است.

همسر گلجمین نجفی پس از آن جسد او را به جاده ای خلوت برده و با خودرو از روی جمجمه اش رد شده و پس از آنبه دنبال صحنه سازی بوده و مدعی شده که در حین حرکت درب خودرو باز شده و گلجمین‌ به پایین پرت شده و سرش زیر لاستیک عقب وانت نیسان مانده است.

به گفته مقامات قضایی کرمانشاه، رضایی همسر گلجمین نجفی طی روزهای گذشته بازداشت شده است.

عکس گلجمین نجفی زن کرمانشاهی که به دلیل پسردار نشدن توسط همسرش به قتل رسید را که در اینستاگرام منتشر شده است تماشا کنید.

عکس| قتل بی رحمانه «گلجمین نجفی» در کرمانشاه توسط همسرش به علت پسردار نشدن

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس گلجمین نجفی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

یک دیدگاه

  1. خدا عقل بده، دوماد هایی هستند ازذصد تا پسر برای آدم برکت دارند و پسرهایی هستند که پدر از داشتنش پشیمانه ایکاش به جاش دختر داشتم،نعلت به ذات شیطان که قشنگ بندها رو دچار تبهم کرده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *