منهای فوتبال

عکس| جعفر دانش معلم متجاوز فردوس کیست؟؛ تجاوز به بیش از ۱۰ دختر دانش آموز

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ انتشار خبر تجاوز فردی به نام جعفر دانش معلم دبستانی در شهرستان فردوس از توابع استان خراسان جنوبی به بیش از ۱۰ دانش آموز دختر در کلاس تقویتی واکنش های منفی کاربران در اینستاگرام را به دنبال داشته است.

موسوی نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در پی انتشار خبر آزار جنسی دانش آموزان توسط معلم مرد ۵۵ ساله در فردوس، گفت: اردیبهشت ماه سال جاری فردی با هویت جعفر دانش دارای ۲۸ سال سابقه خدمت که تاکنون هیچ گونه سوء‌سابقه‌ای نداشته است در محل پارکینگ منزل مسکونی خود در خارج از ساعت آموزشی با هماهنگی هفت نفر از اولیای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی اقدام به برگزاری کلاس خصوصی برای آنان کرده است.

وی گفت: فرد مذکور طی فرآیند آموزش خود، به اذعان دانش‌آموزان متاسفانه آنان را مورد آزار کلامی و جسمی قرار داده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار داشت: برگزاری این گونه کلاس‌ها به هیچ عنوان مورد تایید آموزش و پرورش نبوده و بار‌ها به عدم برگزاری این گونه کلاس‌ها توصیه شده است.

وی افزود: در عین حال آموزش و پرورش به محض اطلاع، از طریق مراجع ذیربط و قوه قضاییه پیگیری‌های مستمر را آغاز کرده که منجر به بازداشت متهم و تشکیل پرونده به‌طور همزمان در دادگستری و هیات رسیدگی به تخلفات اداری آموزش و پرورش شد.

موسوی‌نژاد گفت: دادگاه و هیات رسیدگی به تخلفات اداری در مرحله بدوی نامبرده را محکوم کرده که در صورت تایید رای نهایی از طریق مراجع ذیصلاح اطلاع‌رسانی خواهد شد.

گفتنی است که خبری در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه یک معلم ۵۵ ساله در شهرستان فردوس به ۱۸ دختربچه دبستانی ۸ تا ۱۱ ساله تجاوز جنسی کرده و در دادگاه به ۵ سال حبس محکوم شده است.

عکس خبر تجاوز جعفر دانش معلم شهرستان فردوس به دختران دانش آموز که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| جعفر دانش معلم متجاوز فردوس کیست؟؛ تجاوز به بیش از 10 دختر دانش آموز

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس جعفر دانش معلم متجاوز فردوس

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *