منهای فوتبال

عکس| بدل پوتین به تهران آمده بود؟

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ انتشار گزارشی از نشریه انگلیسی مترو درباره احتمال استفاده ولادیمیر پوتین از بدل خود برای سفر به تهران بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

ماجرا از این قرار است، نشریه مترو به نقل از رئیس سرویس اطلاعات نظامی اوکراین مدعی شده پوتین «ممکن است» در سفر به تهران از بدل استفاده کرده باشد.

مقام ارشد نظامی اوکراین در گفتگو با این رسانه به مواردی همچون حرکت کردن سریع پوتین در سفرش به ایران، هوشیاری بیشتر و خوشامدگویی سرحال تر در مقایسه با چهره معمولا خنثی پوتین اشاره کرده است.

انتشار این گزارش واکنش هایی در شبکه های اجتماعی به دنبال داشته و برخی کاربران طرح این ادعا را به جهت تقابل اوکراین در جبهه نظامی با روسیه عنوان کرده اند.

عکس گزارش نشریه مترو درباره احتمال استفاده پوتین از بدل در سفر به تهران که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| بدل پوتین به تهران آمده بود؟

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس بدل پوتین

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

یک دیدگاه

  1. حالا خودش یا بدلش چه توفیری میکنه؟ مهم نفس قضیه س که ملاقات انجام شد و نتیجه منتقل میشه..ضمنا اگر میخواست بدلشو بفرسته نیازی نداشت و میاونست تلفنی یا …..ملاقات و تبادل نظر کنن…منتها معاندین برای کم رنگ جلوه دادن به هر ترفندی دست میزنن..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *