منهای فوتبال

عکس| محمد صابری بازیگر سریال یاغی کیست؟؛ بیوگرافی نقش خلیل دوست جاوید

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ بیوگرافی محمد صابری و اولین تجربه حرفه ای این بازیگر تازه وارد در سریال یاغی که در نقش خلیل دوست جاوید ایفای نقش می کند به یکی از موضوعات بحث اینستاگرام تبدیل شده است.

محمد صابری، بازیگر سریال «یاغی» گفت: من در یک شرکت آسانسور، انباردار و تحصیلدار هستم؛ وقتی در کار یاغی، شب کار بودیم، تا ۵ صبح فیلمبرداری داشتیم بعد می‌آمدم تا ساعت ۱۰ می‌خوابیدم و بعد می‌رفتم مغازه و دفتر. من دیالوگ‌هایم را در مغازه حفظ می‌کردم.

سریال «یاغی» به کارگردانی محمد کارت یکی از آثاری است که این روز‌ها نظر مخاطبان را به خود جلب کرده، سریالی که محمد کارت آن را با اقتباس از رمان «سالتو» به نویسندگی مهدی افروزمنش نوشته و داستان پسری به نام جاوید با بازی علی شادمان را روایت می‌کند، که عاشق دختری است و در حال تلاش است تا موفقیتی در کشتی به دست آورد.

محمد صابری در نقش خلیل یکی از دوستان جاوید است که در بزنگاه‌های مختلف از او حمایت می‌کند.

بازیگر نقش خلیل دوست جاوید می گوید: هیچوقت تصمیم خاصی برای بازیگری نداشتم فقط مثل خیلی‌ها از دور این کار را دوست داشتم. تا اینکه با محمد کارت آشنا شدم و بعد از این آشنایی در مستند «خونه رو» به عنوان سوژه و راوی همکاری کردم. در ادامه این دوستی نیز بازی در فیلم سینمایی «شنای پروانه» را به من پیشنهاد داد که این اتفاق و در میان یک گروه حرفه‌ای قرار گرفتن برایم بسیار لذتبخش و هیجان انگیز بود.

عکس محمد صابری بازیگر نقش خلیل دوست جاوید در سریال یاغی که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| محمد صابری بازیگر سریال یاغی کیست؟؛ بیوگرافی نقش خلیل دوست جاوید

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس و بیوگرافی محمد صابری بازیگر یاغی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *