منهای فوتبال

واکنش مارتین فورد به شکست مفتضحانه سجاد غریبی؛ دلیل انصراف از مبارزه با هالک ایرانی

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ صحبت های مارتین فورد اینفلوئنسر انگلیسی در واکنش به شکست مفتضحانه سجاد غریبی در اولین مبارزه بوکس رسمی اش مقابل گوریل قزاقستانی و دلایل فورد برای انصراف از مبارزه با هالک ایرانی بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

مارتین فورد معتقد است که پس از شکست عجیب و غریب سجاد غریبی در اولین مبارزه اش در رینگ بوکس مقابل گوریل قزاق، حس می کند توجیهش برای انصراف از مبارزه با هالک فتوشاپی ایرانی درست بوده است.

پس از شکست سجاد غریبی در مبارزه و در پی مشخص شدن اینکه نگرانی مارتین فورد در مورد فیک بودن و نداشتن آمادگی هالک ایرانی برای مبارزه در رینگ درست بوده است، ورزشکار و بازیگر انگلیسی در پیامی نوشت که امیدوار است حریف سابقش [سجاد غریبی] کمکی که نیاز دارد را دریافت کند.

مارتین فورد در واکنش به شکست سجاد غریبی نوشت :«می توانم سرم را با افتخار بالا نگه دارم؛ تنها لازم است مبارزه را ببینید تا درک کنید که دقیقا چرا من از مبارزه با او کنار کشیدم. امیدوارم کسانی که سعی داشتند این مبارزه انجام شود بعد از مسابقه نیز کنار او باشند و از او حمایت کنند. ترجیح می دهم کنار بکشم و خطر ترسو خطاب شدن را به جان بخرم تا این احتمال وجود داشته باشد که در صورت مبارزه همان اتفاقی بیفتد که برای این بچه رخ داد».

فورد تصریح کرد: «همه کسانی که در این ماجرا دست داشته اند باید از خود سوال کنند و مسئولیت عواقب اتفاقات و واکنش های بعدی را بپذیرند. این سرگرمی نیست، این اذیت و آزار و سوء استفاده از انسانی است که به وضوح دچار توهم شده است».

چندی پیش قرار بود مارتین فورد با سجاد غریبی مبارزه کند اما پس از رویارویی [فیس تو فیس] این دو برای اولین بار در دبی، در ابتدا این مبارزه به تعویق افتاده و سپس به خاطر بیم از شرایط روانی هالک ایرانی، مبارز انگلیسی از این مبارزه کنار کشید.

عکس های تقابل مارتین فورد و سجاد غریبی که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

واکنش مارتین فورد به شکست مفتضحانه سجاد غریبی؛ دلیل انصراف از مبارزه با هالک ایرانی

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

واکنش مارتین فورد به شکست سجاد غریبی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۴ دیدگاه ها

  1. واقعا متاسفم واسه سجاد غریبی آبروی تمامی ملت ایران را برد
    چطور کسانی که کنار او هستن میتونن همچین آدمی را تشویق به مبارزه کنند
    مملکتمون و به تارج بردن ، با نام اسلام دارند میخورند و میدزدند و به ناموسمون تجاوز میکنن و حالا دارند با آبروی ‌
    ورزشکارامون هم بازی میکنند
    دیگر هیچ اسمی از ایران و ایرانیان باقی نمانده
    ایران ای وطن ویرانم تسلیت 😔😔😔😔

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *