منهای فوتبال

فیلم| جسارت به ساحت قرآن کریم در آلمان همزمان با عاشورای حسینی (ع)

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از ماجرای اهانت و جسارت به ساحت قرآن کریم در آلمان همزمان با ایام محرم و عاشورای حسینی (ع) با واکنش های منفی فراوانی از سوی کاربران در اینستاگرام مواجه شد.

بر اساس اخبار انعکاس یافته، بعد از ظهر یکشنبه حدود ۱۰ نفر که پرچم های شیر و خورشید در دست داشتند مقابل مرکز اسلامی شهر هامبورگ آلمان در اقدامی شنیع به ساحت قرآن کریم جسارت کردند.

گزارش ها حاکی از آن است که پلیس آلمان علی رغم حضور در محل هیچ اقدامی برای جلوگیری از این عمل که بر اساس قوانین این کشور نیز ممنوع است، انجام نداده و صرفا نسبت به گرفتن فیلم و عکس اقدام کرده است.

جسارت کنندگان به ساحت مقدس قرآن کریم همچنین در ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و همزمان با شب عاشورای حسینی با هدف تحریک احساسات پاک مسلمانان ضمن رقص و پایکوبی در محل، شعارهایی اهانت آمیز به بزرگان دین و مسئولین جمهوری اسلامی ایران سر دادند.

در پی اقدام تحریک آمیز تعداد قلیلی از معاندین در اهانت به کلام الله مجید و مقدسات اسلامی در شهر هامبورگ، کاردار سفارت آلمان در غیاب سفیر این کشور، توسط رییس اداره اول غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.

فیلم کامل اهانت و جسارت به ساحت قرآن کریم در آلمان همزمان با عاشورای حسینی (ع) که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم جسارت به ساحت قرآن کریم در آلمان

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *