منهای فوتبال

فیلم| ماجرای ضرب و شتم سجاد غریبی (هالک ایرانی) پس از شکست مقابل گوریل قزقستانی

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از آنچه ضرب و شتم سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی پس از شکست مقابل گوریل قزاقستانی عنوان شده به یکی از پربیننده ترین ویدیوها در اینستاگرام تبدیل شد.

در این ویدیو که سجاد غریبی خود آن را به اشتراک گذاشته، آثار و کبودی های مبارزه با گوریل قزاق روی بدن هالک ایرانی مشهود است.

فیلم کامل ضرب و شتم سجاد غریبی (هالک ایرانی) پس از شکست مقابل گوریل قزقستانی که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم ماجرای ضرب و شتم هالک ایرانی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۸ دیدگاه ها

  1. ﺩﺭﻭﻍ ﻣﻴﮕﻪ. ﮔﺮﻳﻤﻪ. ﻣﻴﺪﻭﻧﻪ ﻣﻴﺨﻮاﻥ ﺑﺰﻧﻨﺶ ﺩاﺭﻩ ﭘﻴﺶ ﺩﺳﺘﻲ ﻣﻴﻜﻨﻪ ﻛﻪ ﺑﮕﻪ ﺁﻗﺎ ﻭﻝ ﻛﻨﻴﻦ ﻛﺘﻜﻪ ﺭﻭ ﺧﻮﺭﺩﻡ ﺩﻳﮕﻪ.اﻳﻦ ﭼﺠﻮﺭ ﻛﺘﻚ ﺯﻧﻲ ﺑﻮﺩﻩ ﻛﻪ ﻓﻘﻄ ﺑﻪ ﺷﻜﻤﺶ ﺿﺮﺑﻪ ﺯﺩﻩ.ﻧﻪ ﺁﺛﺎﺭ ﻛﺒﻮﺩﻱ ﻳﺎ ﺧﻮﻥ و ﺑﺨﻴﻪ ﺭﻭ ﺻﻮﺭﺗﺶ ﻧﻪ ﺷﻜﺴﺘﮕﻲ ﺑﻴﻨﻲ ﻳﺎ ﺩﺳﺘﻲ.ﺧﻴﻠﻲ ﺩاﺭﻩ ﻣﻠﺘﻮ ﮔﻮﻝ ﻣﻴﺰﻧﻪ.

    1. انشالله خدا هم کبودش کنه که با یه مشت بچگونه ای دنده هاش هم شکسته 😂😂😂😂😂
      بــــــــــــــــــرو گـــــــــــــم شو بابا
      خــــــــــــــــــــــــــــفــــــــــــــــــــه
      خـــــــــــــــــــــــــــــوانــــــــــــــــــ
      بــــــــــــــــــــــــــــــــگــیـــــــــــــــر
      بــــــــــــــــــــــــــابـــــــــــــــــــــــــا
      خودمم میرفتم گوریل قزاق رو شکست میدادم
      بچه کوووچه ای
      تو و مبارز بینتون تباین هست…..

  2. این مردک بازم دروغ میگه، مگه سگ گازش گرفته که رو پهلوش کبود شده، مطمئن باش اینارو گریم کرده تا باز از روی دلسوزی یه نون دیگه گیرش بیاد، حروم لقمه دزد،دزد اعتماد مردم

    1. شیکمووووو چربیارووو😂😂😂 عزیزم دندت شکسته بود که نمیتونستی سره پات وایسی اخه شاغال با این اعتماد به نفست ابروی کل ایرانو ایرانی رو به باد دادی تویی که اصن بلد نبودی یه مشت بزنی چرا گنده گوزی میکنی با اون مشتی که خوبدیک ۳۶۰ درجه دور خودت چرخیدی چه ادعایی داری باز😂😂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *