منهای فوتبال

فیلم| رقص هندی هادی چوپان در نمایشگاه بدنسازی رکورد بازدید اینستاگرام هند را زد

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از رقص هندی هادی چوپان در نمایشگاه بدنسازی هندوستان بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت و رکورد بازدید اینستاگرام هند را زد است.

در این ویدیو که بازتاب فراوانی در شبکه های اجتماعی داشته است، هادی چوپان با ریمیکس آهنگ فیلم شعله می رقصد و با استقبال حضار در نمایشگاه رونمایی از مکمل های بدنسازی مواجه می شود.

فیلم رقص هندی هادی چوپان با آهنگ شعله که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم رقص هندی هادی چوپان

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۲ دیدگاه ها

  1. ظرفیت نیست که نیست.این شاخه اون شاخه پریدن یعنی چی ؟ غرور کاذب با دین در افتادن و رقاصی در مملکت غریبه که میخواهند یک پهلوان ایرانی را از نظر شخصیت و رفتار ارزیابی کنند ، برای چی هست ؟متاسفم .

  2. دمت گرم هادی همیشه موفق پیروز و سر زنده باشی میمون آون کسی که تقلید میکنه هادی یکیه تو کشوری که نون مردم رو به غریبه میدن تمرد درام اندوه باشه بایدم بهت بگن میمون یارو متاسف برات هادی حیف این همه زهمت که کشیدی خون دل خوردی جنگیدی تا پرچم پرافتخار کشورمان را ببری بالا

    1. جدا از اینکه یک قهرمانه اونقدر شخصیتش جهانی و بااعتباره رکورد بازدید تو هند با اون همه جمعیت رو زده بعد تو میگی میمون؟؟ واقعا تو ادبیات شما به شخصیت مردمی میگن میمون؟؟ اونقدر از موفقیتش سوختید دیگه نمیشه آتیشتون زد .. خاک تو خاکی که تو مغزته کنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *