منهای فوتبال

فیلم| واکنش شهاب حسینی به حوادث پس از مرگ مهسا امینی: مردم حالشان خوب نیست!

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ شهاب حسینی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ایران با انتشار یک فیلم در اینستاگرام به حوادث پس از مرگ مهسا (ژینا) امینی واکنش نشان داد.

در این ویدیو که شهاب حسینی به اشتراک گذاشته است، او می گوید مردم سوالات زیادی دارند و پاسخی برایش ندارند، مردم حالشان خوب نیست، مردم از دیدن تضاد در رفتار و گفتار مسئولین حالشان خوب نیست؛ به سوالات مردم پاسخ بدهید، این مردم به گردن از صدر تا ذیل این انقلاب حق دارند، پس حق این مردم را ادا کنید.

فیلم پیام شهاب حسینی در پی اعتراضات به مرگ مهسا امینی در ایران که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم واکنش شهاب حسینی به مرگ مهسا امینی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۲ دیدگاه ها

  1. سلام
    آقای شهاب حسینی! شما در کلیپ خود در مورد اغتشاشات گفتید سرکوب روش پیامبر و امام علی علیه السلام نبود نمی شه دم از امام علی زد ولی روش امویان و عباسیان را پیش گرفت. آقای شهاب حسینی! می شه بگید کار امام علی علیه السلام با خوارج که شوریدند چه بود؟؟ اگر سرکوب کانون خطر نبود پس چی هست؟ امام عزیزمون خطر خوارج را از خطر معاویه هم بیشتر می دانست و ابتدا آنها را سرکوب کرد. و می دانید که آخرش آنها که از خوارج زنده ماندند زهر خود را ریختند. منافقین آن دوره یک روز پیراهن عثمان را علم می کردند یک روز قرآن بر نیزه می کردند و این داستان همچنان ادامه دارد.. آقای شهاب حسینی! شما چند هزار نفر که زدند و کشتند و سوزاندند را مردم خواندید پس ما و چند میلیون نفر که آمدند و در مخالفت از اغتشاشات و در مخالفت از نظر بعضی سلبریتی هایی که از لطف این مردم به مقام و پول و پله رسیده بودند راهپیمایی کردند مردم نبودند بوق بودند؟؟؟ شماها چیزی ندیده چیزی ثابت نشده دادگاهی تشکیل نشده حکمی صادر نشده مرگ مهسا را به پلیس بستید و بریدید و دوختید خدا آخر و عاقبت همه را ختم به خیر کند.

  2. دمت گرم آقای شهاب حسینی
    کاش همه اون سلبریتی هایی که مثل شما ماجرا رو دیدن مثل شما اظهار نظر میکردن
    دنبالی حقی… دمت گرم…
    ولی یه چیزی
    این مردم که میگی بلدن سر پلیس ببرن؟ بلدن ماشین ملت بی گناه رو آتیش بزنن؟ اموال عمومی مثل اتوبوس و آمبولانس رو تخریب کنن؟ نیروی انتظامی رو زیر مشت و لگد بگیرن و بچه بسیجی رو دم در مسجد کنار خیمه امام حسین با ۷ ضربه چاقو شهید کنن؟
    بعیده… مردم ما این شکلی نیستن… درواقع اینا اصلا مردم نیستن… این وظیفه نیروی انتظامیه که با این افراد برخورد کنه و خشونت به کار ببره برای این دستگیرشون کنه!
    همون امام علی(ع) که میگی چقدر به حق الناس و بیت المال حساس بود؟ کنار میومد با این حجم از تخریب و حروم کردن بیت المال؟
    بهش فکر کن داداش…
    ویراستار عزیز اگه احیانا خواستی پیاممو سانسور کنی کلا منتشرش نکن قربانت :)

  3. اگه ننه بابا تو تو این جریان از دست می دادی اونوقت نمی گفتی به سوالات ‌‌مردم پاسخ بدید. اینها یه مشت داعشی بودند.
    خواهشاً چشاتو وا کن
    ننگ به سلبریتی های خائن وطن فروش😡😡

  4. بله اهل بیت آدم های سالم رو هیچ وقت جنگ نمیکردن باهاشون اما آدمایی که میان تو خیابون پرچم ایران رو آتیش میزنه و پرچم امام حسین رو آتیش میزنه و آدم میکشه به اموال عمومی و آدما آسیب میزنه و امنیت جامعه رو به هم میزنه اتفاقا اهل بیت باهاش برخورد میکردن و بایدم برخورد بشه با همچین اغتشاشگرای وحشی ای ؛ کاش یه عده بفهمن آتش زدن پرچم ایران و قرآن و پرچم امام حسین و آسیب زدن به اموال عمومی و مغازه ها و کشتن آدمای بیگناه و… اسمش وحشی گری و اغتشاشه نه اعتراض! خواستار دستگیری و مجازات تمام اغتشاشگران وحشی و قاتل هستیم ؛ دیلی فوتبال همه کامنت هارو پخش کن اگ۶ راست میگی نه هر کامنتی که خودت می پسندی!

    1. درسته باید باهاشون برخورد بشه!… ولی پس اون نوجوان های که زیر دست و بالضون له شدن چی؟ اونایی که توی ماشین ارتشیشون خفه شدن اونایی که تیر های تفنگ همین بچه بسیجی هاتون شکمشونو سوراخ کرد چی؟ اونایی که با چاقو به یه دختر دوازده ساله حمله کردن اون هوایی که نوه های دختر ها رو کشیدن و کشون کشون بردن توی ون هاشون؟ اون والدینی که بخواطر یه کتاب داستان مسخره سر دختر هاشون رو بریدن چی؟ چشم های که بخواطر ورود به سالن فوتبال سوختن و سوختن چی؟ این ها جرم نیست و اون ها جرمه؟:))))

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *