فیلم

فیلم| پلمب ویلای علی کریمی برداشته شد؛ مطالبه مردمی از قوه قضاییه برای مصادره اموال لیدر اغتشاشات ۱۴۰۱

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم های منتشر شده از آنچه برداشتن پلمب ویلای علی کریمی در لواسان عنوان شده بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو ها که توسط کاربران فضای مجازی از مقابل ویلای لوکس علی کریمی در لواسان ضبط شده است، تصاویر حاکی از آن است پلمپ ویلای این چهره ورزشی که اکنون به لیدر اغتشاشات ۱۴۰۱ پس از مرگ مهسا امینی تبدیل شده برداشته می شود.

با توجه به پلمب چند ساعته خانه علی کریمی برخی کاربران نصب بنر پلمپ و گذاشتن جدول مقابل درب ورودی ویلا را اقدام خودجوش مردمی دانستند.

گفتنی است، در پی اقدامات مجرمانه علی کریمی در به آشوب کشیدن اعتراضات مردمی و ایفای نقش لیدری اغتشاشات شهریور و مهرماه ۱۴۰۱، مصادره اموال و استرداد این بازیکن پیشین فوتبال از کانادا به یک مطالبه مردمی از قوه قضاییه تبدیل شده است.

به موجب کارزار اینترنتی مردم ایران، از دستگاه قضایی درخواست شده است ضمن توقیف و مصادره اموال علی کریمی جهت جبران خسارات وارده به اموال عمومی در اغتشاشات، قرار تعقیب این چهره ورزشی به علت اقدامات خرابکارانه اش از سوی قوه قضاییه صادر و از طریق اینترپل پیگیری شود.

فیلم های آنچه برداشته شدن پلمب ویلای علی کریمی در لواسان عنوان شده که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

برداشتن پلمپ خانه علی کریمی در لواسان

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۶ دیدگاه ها

  1. دو تا خیابون اونور تر شهرک کلاک رو میسازن همونی که آقای رئیسی دستور توقف ساختو ساز رو داد تو این کشور هرچی می‌شنوید دروغه برای دور زدن و مشغول کردن ذهن مردم

  2. خدایی کلی درس خوندم دکتر ی قبول شدم وضعمم خوبه خدارو شکر ولی فکر نمیکنم بتونم کاخ بخرم اینا مگه چکار کردن که چند برابر ما بهشون برتری میدن

  3. این پلمب نوعی دزدی است زیرا مسئولین در صورتیکه حرکت علي کریمی را غیر قانونی بدانند باید طبق قانون و آیین دادرسی عمل کنند نه اینکه شبانه ویلا پلمب کنند و قالب بتنی در مقابل درب ویلا قراردهند .این ممکن است کار اعتراضات را بدتر کند و یک اشتباه بزرگ باشد.
    بهتر بود مامور خاطی مهسا محاکمه و به مردم معرفی می شد تا تکرار چنین اعمالی محکوم می گردید نه اینکه مسئولین رده بالای مملکت با این موضوع بی تفاوت برخورد می کردند.
    مگر مسئولین از دل این مردم بیرون نیامده اند و این مقام نرسیدند پس چرا به مردم پشت کردند.
    شما طبق قانون وقتی دستگیر می شوید دیگر مسئولیت جانتان با دستگیر کننده است در این جهان نوین .
    ما که در عصر حجر نیستیم

  4. حیف شد باید کلا پلمپ بشه …باید خودش هم محاکمه بشه و به اشد مجازات برسه ی بیسواد سلبریدی که میاد مردم تشویق میکنه به اغتشاش باید اعدام بشه ..توروخدا هم اموالش مصادره کنید هم خودش محاکمه کنید تا درس عبرتی بشه برای بقیه سلبریدی های بیسواد …خودش کاخ نشین هست بعد میاد بقیه جوون ها بدبخت میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *