منهای فوتبال

عکس| پارمیس همنوا دختر دانش آموز ایرانشهری کیست و آیا در اغتشاشات سیستان و بلوچستان کشته شده است؟

به گزارش سرویس منهای فوتبال خبرگزاری دیلی فوتبال؛ عکس منتشر شده از دختر نوجوانی به نام «پارمیس همنوا» و ادعای کشته شدن این دختر دانش آموز ایرنشهری در اغتشاشات سیستان و بلوچستان بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این تصویر که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده است، رسانه های معاند مدعی شدند پارمیس همنوا دانش آموز دختر حاضر در عکس در اعتراضات مدرسه پروین اعتصامی ایرنشهر کشته شد.

مهدی کشتدار، مدیرعامل خبرگزاری قوه قضاییه با انتشار پستی در توییتر نوشت: قبلا سعی می‌کردن حداقل اسم درست باشه کشته سازی کنن اما الان زدن تو بیخیالی و اسم خیالی اعلام می‌کنن؛ گفته بودن ‎پارمیس همنوا در مدرسه پروین اعتصامی ایرانشهر کشته شده، دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان بعد از تحقیقات گفته مدرسه پروین اعتصامی اصلا دانش آموزی به این نام نداره.

عکس پارمیس همنوا دانش آموز دختر ایرانشهری که رسانه های معاند مدعی کشته شدن او در اغتشاشات سیستان و بلوچستان شدند که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| پارمیس همنوا دختر دانش آموز ایرانشهری کیست و آیا در اغتشاشات سیستان و بلوچستان کشته شده است؟

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس پارمیس همنوا قربانی پروژه کشته سازی اغتشاشات سیستان و بلوچستان

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *