فوتبال ایران

کریم باقری از پرسپولیس جدا می شود؟

به گزارش دیلی فوتبال؛ کریم باقری در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت:

موضوع  این است که از طرف فدراسیون فوتبال با من تماس گرفتند و اعلام شد که آقای اسکوچیچ خواسته‌اند در کادر فنی تیم ملی کشورم حضور داشته باشم. طبیعی است که خدمت به تیم ملی مهم است ولی از سوی دیگر هم پرسپولیس مطرح بود.

به فدراسیون و کادرفنی تیم ملی اعلام کردم که موافقم اما من با باشگاه قرارداد دارم و باشگاه باید موافق باشد و تصمیم آخر را سپردم به باشگاه .آقای بهاروند هم گویا با آقای انصاری‌فرد تماس گرفتند و مدیرعامل باشگاه هم متعاقبا با من و آقای یحیی گل‌محمدی صحبت داشتند.

کریم باقری درباره نگرانی هواداران پرسپولیس از جدایی او از پرسپولیس گفت:

هواداران لطف دارند اما نگران نباشند چون بنده قرار نیست از پرسپولیس بروم.

خوشحالم که از آقای اسکوچیچ و بهاروند تا آقای انصاری‌فرد و گل‌محمدی و البته هواداران این‌قدر به من لطف دارند. از این بابت تشکر می‌کنم.

حالا هم قرار شده است که مثل ملی‌پوشان در زمان برنامه‌های تیم ملی در خدمت آن‌جا باشم و در دیگر مواقع که تیم ملی برنامه‌ای ندارد، به کارم در پرسپولیس ادامه می‌دهم و مشکلی از این بابت نیست.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی ایران خاطر نشان کرد:

این‌طور نیست که از پرسپولیس جدا شوم. آن‌ها همیشه به من لطف ویژه‌ای داشته‌اند که بابت آن تشکر می‌کنم ولی نگران نباشند.

همان‌طور که توضیح دادم، به کار خودم در پرسپولیس ادامه می‌دهم و هر زمان تیم ملی اردو و بازی داشت، مثل بازیکنان که به اردو می‌روند به انجام مسئولیت در آن جا خواهم پرداخت.

مشکلی نیست و باز هم از هواداران ممنونم و تأکید می‌کنم در خدمت پرسپولیس هستم و فقط موقع اردو و بازی مثل ملی‌پوشان در اردوی تیم ملی خواهم بود و امیدوارم که بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم.

در واقع هم بنده و هم مسئولان باشگاه و کادر فنی پرسپولیس به خاطر بحث ملی این تصمیم را گرفته‌ایم و تاکید می‌کنم قرارداد دارم و بحث جدایی من از پرسپولیس مطرح نیست.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *