فوتبال ایران

اسکوچیچ به دنبال حضور این ستاره است

به گزارش دیلی فوتبال؛ کریم باقری پنجشنبه در جلسه با دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات تیم ملی ایران شرکت کرد تا به صورت رسمی کار خود را در تیم ملی آغاز کند.

با وجود معرفی مربی فعلی پرسپولیس به عنوان یکی از دستیاران ایرانی اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی همچنان روی حضور وحید هاشمیان در کادرفنی اش اصرار دارد و به همین دلیل هفته آینده جلسه مهمی را با تنها دستیار ایرانی مارک ویلموتس در تیم ملی برگزار می‌کند تا موافقت نهایی هاشمیان برای ادامه همکاری با این تیم را به دست آورد.

اسکوچیچ اعتقاد دارد با حضور وحید هاشمیان که سابقه حضور در پرسپولیس را در زمان بازیگری دارد و کریم باقری کادرفنی رویایی در تیم ملی شکل می‌گیرد و به همین دلیل در حال حاضر تمام تمرکز خود را روی ادامه حضور هاشمیان در کادرفنی به کار گرفته است.

ملادن زگانیر و تونی اوسنیک هم دستیاران خارجی اسکوچیچ در تیم ملی هستند و او پس از حضور باقری در تیم ملی می‌خواهد هاشمیان هم در این تیم بماند تا تمام گزینه‌هایی که برای دستیاری در اولویت بودند در کادرفنی حضور داشته باشند.

سرمربی تیم ملی به دستیاران خارجی اش اعلام کرده در صورت برگزاری بازی با هنگ کنگ و کامبوج در همان تاریخ‌های مقرر ابتدای هفته ِآینده به ایران بیایند، اما با توجه به شیوع ویروس کرونا و احتمال بالای لغو این ۲ بازی در فروردین ۹۹، زگانیر و اوسنیک هم با تاخیری حدود یک ماهه به کشورمان بازمی گردند.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *