فوتبال ایران

علی فتح الله زاده: کرونا ندارم!

به گزارش دیلی فوتبال؛ علی فتح الله زاده، سرپرست مستعفی باشگاه استقلال با اشاره به شرایط جسمانی خود در این روزها، شایعاتی که اطرافش به وجود آمده را تکذیب و از دلایل استعفا از سرپرستی استقلال سخن گفت.

*آقای فتح‌الله‌زاده! احوال‌تان چطور است؟
متاسفانه وضعیتم تغییر خاصی نکرده و بعد از ترخیص از بیمارستان، خانه‌نشین شدم. پزشکان می‌گویند تا ۳ هفته نباید با هیچ کس ملاقاتی داشته باشم و استراحت مطلق دارم.

*شایعه شده به بیماری کروناویروس مبتلا شده‌اید. این شایعه صحت دارد؟
نه، این حرف‌ها درست نیست. من بابت بیماری، دو تست را پشت سر گذاشتم که به خصوص پاسخ تست CT.scan منفی بود. البته ۲، ۳ روز است که ریه‌هایم عفونی شده و شرایط دیگری دارم. فعلا همه چیز به هم ریخته است.

*دلیل واقعی استعفای‌تان از سرپرستی استقلال چه بود؟ به خاطر همین بیماری استعفا کردید؟
بله، چاره‌ای نبود. پزشکان به من گفتند حداقل ۳ هفته باید خانه‌نشین باشی و با این شرایط، امورات باشگاه نمی‌گذشت. من هم دیدم استقلال نمی‌تواند ۳ هفته بدون مدیرعامل و سرپرست باشگاه باشد، کنار کشیدم و استعفا کردم.

*پس این که می‌گفتند شما به خاطر ترس از بدهی‌ها استعفا کردید، درست نیست؟
این موضوع را بار‌ها ثابت کردم که آدم ترسویی نیستم. وقتی پزشکان متخصص به من گفته‌اند حداقل تا ۲۰ روز ممنوع‌الملاقات و هستم و حتی نمی‌توانم از خانه خارج شوم، چطور باید به کارم ادامه می‌دادم آن هم مدیریت باشگاهی مثل استقلال. فعلا باید در خانه بمانم. هر کسی هم تردید دارد، تجویزها، دستورالعمل‌ها دارو‌ها و همه چیز مشخص است.

*کسی هم برای ملاقات به شما سر زده؟
نه همان طور که گفتم، ممنوع‌الملاقات و خانه‌نشین هستم. نمی‌توانم میزبان کسی باشم. امیدوارم هر چه زودتر از این شرایط خلاص شوم.

منبع: میزان

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *