نقل و انتقالات

گزینه های اصلی جانشینی علیپور در پرسپولیس

به گزارش دیلی فوتبال؛ علی علیپور، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که گفته می شود پیشنهاد خارجی دارد تا این لحظه قرارداد خود را تمدید نکرده و احتمال جدایی او بسیار بیشتر از ماندنش است.

شهریار مغانلو بعد از درخشش در لیگ دسته اول کشور با تیم فوتبال ملوان بندر انزلی و کسب عنوان آقای گلی حالا با ۱۰ گل در صدر جدول آقای گلی نوزدهمین دوره لیگ برتر قرار دارد.

البته عیسی آل کثیر هم از تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با همین تعداد گل در کنار شهریار در صدر جدول قرار دارد.

مغانلو و آل کثیر در نیم فصل دوم فوتبالی هر ۲ در تیررس پرسپولیس قرار گرفتند و با وجود میل شخصی  و دوست داشتن پوشیدن پیراهن سرخپوشان، برای حضور در این تیم پرطرفدار باشگاه‌های آن‌ها با حضور در جمع سرخ‌ها مخالفت کردند، اما این موضوع در پایان فصل فرق می کند، چون قرارداد آنها به پایان می رسد و با توجه به نظر گل محمدی یکی از آنها جانشین علیپور خواهد شد.

عیسی آل کثیر سابقه بازی در تیم‌های نفت تهران، آلومنیوم هرمزگان، پیکان تهران، استقلال تهران و البدر بندر کنگ را دارد و یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی خود را در صنعت نفت آبادان سپری می‌کند.

اما شهریار مغانلو تنها سابقه بازی در تیم فوتبال پیکان تهران را از سال ۹۴ در کارنامه دارد و بعد هم برای گذراندن خدمت سربازی به تیم فوتبال ملوان بندر انزلی رفت.

حالا باید دید سرنوشت لیگ نوزدهم چه خواهد شد و پرسپولیس به سراغ کدامیک از این بازیکنان خواهد رفت.البته احتمال جذب هر ۲ بازیکن نیز وجود دارد.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *