نقل و انتقالات

آنچلوتی مشتری جدید سردار آزمون

به گزارش دیلی فوتبال؛ بعد از درخشش سردار آزمون در زنیت در روزهای گذشته اخبار زیادی در خصوص علاقه تیم‌های مطرح اروپای از جمله ناپولی، اتلتیکومادرید، وستهام و سویا به جذب این مهاجم ۲۵ ساله و ملی پوش کشورمان به گوش می‌رسد.

به گزارش اکو باشگاه اورتون بعد از جام جهانی ۲۰۱۴ به شدت به دنبال جذب این ستاره ایرانی بوده است و مسئولین این باشگاه انگلیسی با کوربان بردیف مذاکرات خود را آغاز کرده بودند تا آزمون از روبین کازان راهی اورتون شود.

بردیف در خصوص علاقه اورتون به جذب آزمون گفت:

اورتون به شدت به دنبال آزمون بود و علاقه دیوانه‌واری را به آزمون داشتند.

برخی از باشگاه بریتانیای از جمله آرسنال و سلتیک نیز به دنبال آزمون بودند و با من و پدرش در تماس بودند.

آزمون علاقه‌مندان زیادی دارد و بسیاری پیگیر او هستند.

آنچلوتی مشتری جدید سردار آزمون

کارلو آنچلوتی و سران اورتون به دنبال جذب یک مهاجم برای فصل آینده خود هستند. اورتون در ژانویه توسن مهاجم ترک تبار خود را به کریستال پالاس قرض داد اما این مهاجم رضایت کادر فنی این تیم را جذب نکرد و ۳ ماه بعد به اورتون بازگشت و به نظر می‌رسد این مهاجم در پایان فصل گودیسون پارک را ترک کند. وضعیت نیاسه مهاجم سنگالی اورتون نیز مشخص نیست.

بعد از درخشش سردار آزمون در لباس زنیت در این فصل از لیگ روسیه و لیگ قهرمانان اروپا کارلتو علاقه‌مند است تا آزمون را در فصل بعد در اختیار داشته باشد و به سران این تیم از جمله فرهاد مشیری مالک ایرانی اورتون اطلاع داده تا برای جذب آزمون وارد مذاکره شود.

بدین ترتیب باید از اورتون به عنوان جدی ترین رقیب ناپولی در راه به خدمت گرفتن سردار آزمون نام برد.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *