فوتبال ایران

اعلام مخالفت یک استقلالی با شروع دوباره لیگ

به گزارش دیلی فوتبال؛ رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران با حضور در برنامه تلویزیونی “ورزش تعطیل نیست” شبکه ورزش با اشاره به اینکه بلاتکلیفی بسیار بد است، اظهار داشت:

در چند ماه اخیر که فوتبال تعطیل شد نظرات مختلفی را شنیدیم. هر کسی بنا بر اتفاقی که برای تیم خودش می‌خواهد بیفتد نظر می‌دهد، اما یک مرجع تصمیم‌گیرنده باید بیاید با قاطعیت تصمیم بگیرد و همه هم باید از آن تبعیت کنند. اینکه هر روز یک خبری منتشر شود آدم را دچار استرس می‌کند و اصلا به فوتبال ما کمک نمی‌کند.

متأسفانه هر چقدر هم این وضعیت ادامه‌دارتر می‌شود رو به فرسایش می‌رویم. اگر در روزهای آینده اتفاقی نیفتد شرایط بی نهایت سخت خواهد شد و ما علاوه‌بر این لیگ، لیگ بعدی را هم از دست می‌دهیم.

سرمربی تیم هوادران تهران بیان کرد:

برنامه‌ریزی واقعا مشکل است. ما باید قبول کنیم تصمیم‌گیری در این زمینه بسیار سخت است. هر کدام ما اگر نظری بدهیم براساس جایگاه جدولی‌مان قضاوت می‌شویم که این کار را سخت‌تر می‌کند.

شاید اگر تیم من هم صدر جدول بود به گونه‌ای حرف می‌زدم که لیگ حتما باید برگزار شود. اولویت اول ورزش ما این است که جان کسی به خطر نیفتد.

رضا عنایتی در پاسخ به این سوال که آیا تیم شما تمرین مخفیانه داشته است، اظهار داشت:

من خدا را گواه می‌گیرم که اصلاً به چنین چیزی اعتقاد ندارم چون نمی‌خواهم خدایی نکرده یکی از بازیکنان ما به کرونا مبتلا شود.

اصلاً نمی‌خواهم خودم را زیر دین ببرم چون چیزی گیر من نخواهد بود. وقتی همه تمرین کنند ما جوانمردانه می‌آییم تمرین می‌کنیم.

این سرمربی عنوان کرد:

من اگر همین الان لیگ ادامه پیدا کند سعی می‌کنم در این ۹ هفته باقی مانده حداقل ۲۰ درصد از بازیکنان اصلی تیم خودم را بازی ندهم.

در واقع نمی‌خواهم این ریسک را کنم و لیگ بعدی را از دست بدهم. واقعیت این است که من مخالف ادامه برگزاری مسابقات لیگ هستم.

وی ادامه داد:

مسئولین هر تصمیمی که بگیرند قطعاً یک سری مخالف و یک سری موافق دارند. به نظرم این ایده خوبی است که ما یک شرایطی را فراهم کنیم که بتوانیم لیگ را در یک شرایط مساوی برگزار کنیم. اگر دو تا تیم از لیگ یک به لیگ برتر بروند و دو تیم هم از لیگ دو به لیگ یک بیایند خوب می‌شود.

مشکل بعدی که ما داریم این است که به غیر از تیم مس رفسنجان، پنج شش تیم مدعی صعود به لیگ برتر هستند که این کار را برای دوستان تصمیم‌گیرنده سخت خواهد کرد. در حال حاضر بلاتکلیفی از کرونا بدتر شده است. استرس بلاتکلیفی هم از کرونا برای ما بدتر شده است.

وی ضمن تأکید مجدد بر اینکه ما هر نظری که می‌دهیم کمی هم در مورد منافع خودمان صحبت می‌کنیم، اضافه کرد:

من یادم است که تیم استقلال در یک فصلی ۱۲ امتیاز جلو بود ولی آخر فصل جام را از دست داد. یعنی ما نمی‌توانیم در فوتبال چند هفته مانده به اتمام لیگ به قاطعیت بگوییم یک تیمی قهرمان می‌شود. در نهایت باید یک تصمیم‌گیری معقول کنیم که تیم‌ها ضرر کمتری ببینند.

عنایتی در پایان در مورد وضعیت این روزهای استقلال گفت:

برای یک تیم بزرگی مثل استقلال اصلاً این خبرها خوب نیست. ضمن اینکه استقلال چهار پنج سال است درگیر یک بیماری شده که متأسفانه عزمی هم برای مداوای آن وجود ندارد.

شرایط سال به سال سخت‌تر می‌شود و هوادران را اذیت می‌کند. امیدوارم مسئولین هر چه زودتر یک فکری کنند تا هواداران درگیر استرس نشوند.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *